Hi guys!
I'm Liberty and live in bihiihiitiful Sweden!
Oh jullie kunnen Nederlands? komt dat even goed uit, want Engels, tsja dat begrijp ik nog steeds niet zo goed, Zweeds ook niet trouwens...
Maar mijn baasje wilde vandaag een paar stand foto's maken, omdat ik nu aan het werk moet (zegt ze, hahahaha) en vergelijking foto's wil hebben of zo iets.
Nou, dat is mooi niet gelukt!!

Maar toch heeft ze me gewassen en zelfs gekke dingen met mijn manen gedaan. Oh en toen kwam ze ook nog met die riempjes om mijn hoofd en een stom ding in mijn mond aanzetten! Zo kan ik toch helemaal geen gras eten of suikerklontjes.
Maar gelukkig ben ik van mezelf al heel erg knap, dus maakt het voor de foto's niet zoveel uit.
We beginnen eerst maar even met knap staan, daar ben ik goed in.

Dan even de oren loswerken

Rek en strek!

Achterbeentjes moeten ook goed los zijn, natuurlijk

En dan kunnen we beginnen!!

Dit heb ik even afgekeken van de rest, doe ik dat goed?

Huppelen kan ik ook al

Nu ben ik moe...

Tijd voor FIKA! (Zweedse pauze, dat is heilig hier
)
Dit is 1 van de 3 weides waarin we mogen spelen, dit is de kleinste dan wel. Naast mij zie je mijn aller aller beste vriendinnetje!

Nou jongens! Helpt iemand nog even die krengen er uit te halen of hoe zit dat?

Liberty is een 4 jarige NRPS merrie (gisteren 4 jaar geworden
) en is nog onbeleerd. Ze heet voluit Liberty van Equi Center, maar staat hier meer bekend als Liberty, Libby, Libster, Libertaanse draak of gewoon draak, want een kleine draak, dat is ze! Wel de aller aller liefste draak en ze is ook echt mijn maatje.
Ook kan ze een echte clown zijn, gekke bekken trekken en gewoon maf doen kan ze erg goed, maar dat is vast niet te zien op de foto's...Haar papa is de Welsh hengst Kraneveld's Kadans en haar opa is de NRPS pony Irakion. Ze is ook alweer bijna 3 jaar bij mij.