Paard uitkiezen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15084
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:19

Misschien kun je er een exclusief sponsoren als je voldoende geeft?Ik denk dat je bij de Paardenkamp ook wel meter kunt worden,daar kun je gemakkelijk achterkomen door het te vragen.Maar als je er echt een voor jezelf wilt dan kun je bij TOHL er een adopteren toch.

_PantaRhei
Berichten: 16
Geregistreerd: 24-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:20

_PantaRhei schreef:
maximuss schreef:
Wauw, omdat het ineens niet meer "exclusief" is, ga je naar iets anders op zoek... Tot zover dan je zogezegde nobele motief van "verwaarloosde paarden" helpen.
Wat wil je nu eigenlijk?


Ik lees nog niet dat TS schrijft dat het niet meer doorgaat. Maar hoop inderdaad dat zoiets geen reden is om het toch niet door te zetten!



henst schreef:
Wat bedoel je pantsrhei?



Maximuss schreef dat je nu ineens naar iets anders opzoek ging. Ik weet niet hoe je er precies instaat, maar je bent nog actief aan het vragen, wil er langsgaan en hebt niet gezegd dat je ineens niet meer wilt. Ik dacht daarom dat je de paarden bij tohl nog steeds wilt helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:21

Bel of ga langs zou ik zeggen. Ze hebben er al gehad maar ik heb hier uiteraard geen stocklijst liggen. Als je wacht tot volgende week zondag is het weer opendeurdag en staan ze er ook met hun standje :)

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:33

Heleennn schreef:
Heleennn schreef:
Dus ik denk dat je de stichting het meest helpt door een paardje uit te kiezen waar zij veel kosten aan moeten maken.

Citaat:
Wat is dat nou voor belachelijke onzin reactie? Waar haal je het toch vandaan dat die paarden hun medicatie niet zouden krijgen zonder steun van meters/peters, of dat ik dat zelfs insinueer. Domme opmerking dit en totaal overbodig

Je hebt het er zelf letterlijk over dat je de stichting het meeste helpt door de pony/paard te kiezen waar ze veel kosten aan moeten maken. :') Het geld gaat echt gewoon op de grote hoop, dus of je het dier kiest met het liefste koppie, die je lievelingskleur heeft of die het meeste mankeert dat maakt allemaal echt niet uit.

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: Paard uitkiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 19:39

Maximoss Ik ga nog altijd voor tohl . Ik vroeg mij gewoon af of je ook bij paardenkamt meter kon worden. Ja volgende week ag ik eens langs dan is er zondag opendeurdag.

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: Paard uitkiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 19:54

Magen de paarden ook paardensnoepjes hebben of enkel wortels?

_PantaRhei
Berichten: 16
Geregistreerd: 24-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 22:15

henst schreef:
Magen de paarden ook paardensnoepjes hebben of enkel wortels?


Denk dat daar geen pasklaar antwoord op is. Het kan per plek verschillen, maar ook per paard. Als je ze wilt voeren zou ik daar dus even vragen of en met wat dat mag.

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: Paard uitkiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 09:00

Oke ik probeer nu al zoveel mogenlijk te weten te komen over de paarden en TOHL zodat ik een beetje voorbereid ben en ik al wat info heb. Ik heb gisteren een mail naar tohl gestuurd voor wat info over de paarden ben benieuwd of er antwoord zal volgen.