Billie22 schreef:Hoihoi,
Ik mag misschien een paard van mijn ouders, maar dan moet ik met een goed plan komen. Ik heb al hoe ik het wil combineren met school en hoe ik het wil betalen en waar ik het paard wil stallen. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nog meer moet zeggen. Ik hoop dat jullie misschien nog iets weten.
Alvas bedankt
Billie22 schreef:Ik heb ongeveer dit: School en het paard ga ik combineren door na school meteen huiswerk te maken zodat ik na het eten naar het paardje kan en als ik weinig tot geen huiswerk heb ga ik eerst naar het paardje en dan huiswerk. Ik zou de kosten van het voer en het vlas kunnen betalen en de controles en inentingen van de hoefsmit en da. Ik zou het paardje willen stallen in mijn woonplaatsje.
Billie22 schreef:Ik heb al een kleine shetlandpony daar kan ik natuurlijk niet de kosten mee vergelijken maar ik kan het wel inschatten. Vlas is bij ons 6 per pak, ong 4 pakken in de maand dus 24 euro aan vlas. Voor de brokken kost een zak basis brok rond de 15 euro waar 25 kilo in zit, dus ik denk ook ong 3 - 4 zakken dus 45 tot 60 euro, ligt er ook aan wat het paard nodig heeft. De stal huur zouden mijn ouders waarschijnlijk wel kunnen betalen omdat ze dat ook bij de shet doen.