Mijn 2 beste vrienden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Mijn 2 beste vrienden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 22:51

Al sinds Elmo een puppy was wilde ik graag een foto van mijn paard en de hond samen, dat heeft echter langer geduurd dan ik hoopte omdat Elmo als pupje een trap kreeg van mijn paard. Mijn paard is nogal gesteld op zijn domein en duld daar geen honden in. Na 3 jaar trainen en overtuigen zijn zowel paard als hond omgeslagen. Visa vindt Elmo nu wel gezellig en Elmo vindt Visa niet zo eng meer. Dus vandaag was de dag dat ik dé foto heb geprobeerd te maken. Beide betekenen ontzettend veel voor mij. Visa omdat hij mij enorm spiegelt en ik daar enorm van leer, en omdat hij er voor gezorgd heeft dat ik weer onder de mensen kwam. En Elmo omdat hij mij heeft geleerd dat wij samen de wereld aan kunnen. Nou genoeg gelult hier de foto die voor mij speciaal is.

Afbeelding

Eigenlijk had mijn overleden paard er ook nog bij moeten staan, dar heeft alleen niet zo mogen zijn, wel heb ik een foto van haar en Elmo samen, niet zo’n mooie maar niet minder speciaal

Afbeelding

michelleH90

Re: Mijn 2 beste vrienden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 07:37

Super fijn dat ze nu toch eindelijk dichtbij elkaar kunnen komen! Hopelijk blijft het goed gaan en kun je er nu van genieten!