Is pony verwaarloosd? Wat moet ik doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Is dit verwaarlozing?

Ja
17 (19%)
Nee
32 (35%)
Weet ik niet
40 (44%)

Totaal aantal stemmen: 89


Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 18:29

maximuss schreef:
@ margot: stel je eens voor: die oude, kreupele pony staat gewoon lekker op de wei van zijn pensioen te genieten (ik hoop toch dat hij gewoon op pensioen is, oud kreupel paard laten werken is wel gewoon mishandeling) en elke dag staan er kinderen aan je deur van: die pony is kreupel, dat is verwaarlozing/ mishandeling, slechte eigenaar, ed.. Hoe lang zou het duren vooraleer je dat zat bent?


Jemig wat zit jij je op te winden dit hele topic, was de azijn in de uitverkoop ofzo?

Het is heel vervelend dat jij zo vaak last hebt van kinderen die het beter weten en vragen stellen, maar je snapt toch zeker ook wel dat die situatie een uitzondering is?
Bij de mééste paardenhouders staat er niet elke week politie op de stoep of kinderen aan het erf. Erg vervelend maar misschien moet je je niet zo opwinden en bedenken dat het waarschijnlijk allemaal wel mee valt in dit geval.

Als TS een keer vriendelijk aan de eigenaar vraagt of het klopt dat pony soms zonder water staat zie ik het probleem niet hoor. Kans dat de pony verwaardloosd wordt is vrij klein maar dan heb je in ieder geval het zekere voor het onzekere.

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 18:36

@ hierboven: idd, de azijn was in de uitverkoop net zoals de abonnementen op de penny die de anderen hier blijkbaar gekocht hebben, als je dan toch persoonlijk wilt worden...

zonnebloem18

Berichten: 24837
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Is pony verwaarloosd? Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:49

Omdat TS al besloten heeft wat ze gaat doen en dit topic uit is gedraaid op een offtopic discussie plaatsen we hier een slotje.