. Het overdonderde hem volgens mij zelfs een beetje
. Op mijn eerste stal stond hij ook al in een grote groep op een groot land en daar deed ie het prima. Alleen in de (geloof 7) jaar daarna was het kleine groepjes of zelfs maar met zijn tweeën op een stukje gras. Maar nu sinds de verhuizing in december sta ik weer op een stal met heeeeel veeeeel land. Ik heb genoten (op een kleine hobbel na
).Shaggy naar het land gebracht, nadat ze los mochten snel mijn camera erbij gepakt. Meneer liep lekker te showen!

Op een gegeven moment werd de ruimte en het gras en de drukte hem even teveel ofzo en meneer besloot vol gas het land weer uit te rennen in de richting van stal
. Hek stond nog open omdat er nog andere paarden aankwam en niemand verwachtte dat er eentje zo gek zou zijn terug te gaan
. Ach ja les geleerd voor de volgende keer.... Shaggy stopt niet voor een muur mensen dus deur achter hem dicht
. Gelukkig bij de paddock opgevangen en nadat ie wat was gekalmeerd zijn we voor een poging twee gegaan, dat ging gelukkig stuk beter. Na een korte sprint stond ie nog even bij de slootkant te kijken naar de andere paarden. Die waren via de brug al naar het andere land gelopen. Ik dacht nog even ooooo oliebol, niet de sloot over! Maar gelukkig besloot ie toen rustig te gaan eten!

Er kwamen steeds meer paarden bij, inmiddels waren er ook maar paar het stuk op gegaan waar Shaggy stond en daar werd natuurlijk even mee kennis gemaakt.

Even weer sprintje tussendoor.

Uiteindelijk stond alles vrij rustig. Af en toe nog even wat paarden op verkenning en hier en daar wat gedoe met paardjes die hun maatje wilde beschermen. Shaggy had toen ik wegging ook al een paard om zich heen die hem geclaimd had en de rest bij hem weg hield
. Ben benieuw hoe het er vandaag bij staat!