En vandaag is mijn knappe vent 10 jaar geworden!
Afgelopen tijd heb ik een zoektocht gedaan naar alle foto's van de afgelopen jaren en die wil ik graag met jullie delen!
Dus geniet van deze 10 jaar met Vigo
Nou, hier was hij nog maar een paar daagjes oud en ik ben hier 10 jaar oud!

2009, zijn eerste verjaardag! Dat moest gevierd worden natuurlijk!

2010, niet veel bijzonders gebeurd dit jaar maar wel een dik pak sneeuw!

2011, de aller eerste keer op zijn rug! Hij is hier nog zooo puppy vergeleken met nu, zo apart om te zien!

2012, lekker bezig met rijden natuurlijk, maar ook waren er regelmatig wat fotoshoots, want ja, ik kon natuurlijk nooit genoeg foto's hebben!

2013, ik was het dressuur helemaal zat en besloot dat we over gingen op western! Nieuw zadel gekocht en een prachtig hoofdstelletje en gaan
We hadden ook regelmatig les en het ging super lekker. 
voor meer foto's:
[WN-ITP] We genieten optimaal van onze nieuwe rij-stijl!
2014, onze eerste vakantie samen met mijn lieve vriendinnetje Sytske. We wonen heel ver uit elkaar dus dit was de eerste keer dat we samen konden paardrijden met onze eigen knollies!

2016, de bonte fjordenmeeting! Super leuk dat hier aan mee mocht doen

Meer foto's:
[ITP] Knappe Vigo op de zandvlakte!
Ook hadden we in 2016 een super toffe shoot op het strand en dan komen zijn vrijheidsdressuur kunsten goed van pas!

Meer foto's:
[ITP] Strand Shoot met Vigo!
2017, dit was niet onze eerste keer crossen maar het ging wel onwijs lekker hier! We hadden een beter zadeltje en ik had al regelmatig een sprongetje gemaakt.

In de zomer van 2017 zijn we met de groep van stal op vakantie geweest en ben ik onwijs goed bevriend geraakt met mijn stalgenootje Eline
Tegenwoordig gaan we heel vaak samen op pad met de trailer, echt heerlijk!
Ook heb ik vrijheidsdressuur les gehad van Eva Roemaat!

2018, we hebben officieel weer een switch gemaakt naar dressuur en het gaat zo onwijs goed! Ik heb het idee dat we na deze 10 jaar elkaar nu pas goed begrijpen, we hebben super fijne les en we gaan regelmatig het bos in of naar het strand en ik merk dat hij het allemaal zo leuk vind!

Hopelijk hebben jullie genoten van mijn knappe vent