zelfgemaakte paardenspullen maken.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xPareltje

zelfgemaakte paardenspullen maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 14:09

Hoihoi! :D

Zoals jullie misschien in mijn vorige topic al hebben gezien ben ik bezig met het opzetten van mijn eigen webshop (eerst via social media). Nu was mijn vraag wat zien jullie graag zelfgemaakt in een webshop? Wat zouden jullie er graag in willen en wat jullie zelf ook zouden kopen. Iemand nog een tip voor de opening van de webshop? Bijv: een deel en win actie of totaal iets anders.

Ik hoor het graag!

Groetjes.

xPareltje

Re: zelfgemaakte paardenspullen maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 19:21

alles is welkom!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:10

Deelactie waarmee je iets leuks kan winnen trekt meestal wel mensen. Wel zorgen dat je niet een te hoog doel stelt, want als je 20 likes hebt en op wil naar de 1000 hebben de meesten al zoiets van laat maar. Zelf lijkt me gedesignede dekjes wel leuk :)

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:22

Leuke orginele dekjes, frontriemen of wat je maar kan verzinnen. Ik vind het vooral leuk als iet handgemaakt is uniek.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 18:24

Kairos schreef:
Deelactie waarmee je iets leuks kan winnen trekt meestal wel mensen. Wel zorgen dat je niet een te hoog doel stelt, want als je 20 likes hebt en op wil naar de 1000 hebben de meesten al zoiets van laat maar. Zelf lijkt me gedesignede dekjes wel leuk :)

Dankjewel voor het meedenken, ik neem dit zeker mee. :D

Aurero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 14:35

Wat ik altijd leuk vind zijn gepersonaliseerde spullen en zoals Kairos zei gedesignde dekjes. En acties op facebook trekt veel aandacht! Vraag of je een artikel mag plaatsen in een van de paardenpagina's van facebook, dan heb je meteen het juiste publiek :=

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 15:28

Top dankjulliewel voor het meedenken. :D Zijn er nog bokkers die ideeën hebben?