De zomer gaan we lekker trainen en lessen, met als doel om het indoor seizoen dit jaar te gaan starten! Een beter paard kan ik mij in ieder geval niet wensen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zoals je ziet springt ze met veel techniek en souplesse, dat als ik meer terug blijf zitten ik achter blijf in de beweging. Ik leun ook niet op de hals verder
Sinds ik meer mee naar voren ga springt ze veel fijner en met meer vertrouwen (minder twijfel vooral), omdat ze nu (lijkt het) pas de ruimte van mij krijgt om echt te springen
Dat starten in het indoorseizoen moet goed komen!_Sofie schreef:Leuke combinatie, jullie hebben overduidelijk veel plezierDat starten in het indoorseizoen moet goed komen!
Ook ik zou je aanraden je beugels een paar gaten korter te doen, dat maakt het uitzitten van die grote wappers ook wat makkelijker. Daarnaast zou ik proberen boven de sprong iets meer contact te houden met de mond van je paard. Je geeft haar nu veel ruimte, wat goed is, maar daarbij verbreek je het contact volledig.
Veel succes samen!

Heb deze maand nog 2 proeflessen gepland staan en dan na m'n vakantie beginnen, dus moet vast goedkomen maar zeker bedankt! 
Gaaf zeg!