Vandaag was ik weer op bezoek bij de welbekende Jaycee van AstridJ hier op Bokt. Ik heb het privilege van Astrid gekregen om Jaycee het een en ander te mogen leren, dus ik probeer zo'n 2x per week wat met Jaycee te doen! Jaycee is nu 3 jaar oud, dus een mooie leeftijd om stilaan met wat grondwerk bezig te zijn

Mijn vriendin Eline, Aleeneh @ Bokt, was met mij mee. Aangezien ik sinds gisteren een nieuwe camera heb, was dit een mooie gelegenheid voor Eline om hem ook uit te proberen!
Geen hele bijzondere foto's, maar gewoon lekker genieten met een knap jong paard. We zijn elkaar nog erg af aan het tasten. Jaycee is in het werk onzeker en sensibel, vooral als ze niet met haar neus in je broekzak mag vindt ze dingen nog best wel lastig. Maar anderzijds laat ze ook wel weer heel duidelijk haar mening blijken. Soms best een lastige combi
, maar ik ben er van overtuigd dat we met veel tijd en geduld er prima gaan komen
We zijn vooral nog veel bezig met kleine dingen perfectioneren zoals wijken voor druk en meelopen aan beide kanten.1. Als eerst een foto van mij en Jaycee, vorig jaar

2. Even beginnen met wat knuffelen

3. Om vervolgens wat te lopen

4. Stukje turn om de achterhand

5. En ook turn de andere kant op

6. Jaycee op een rondje om mij heen sturen, dit vindt ze nog heel erg moeilijk.

7. Tussendoor uiteraard ook belonen!

8. Ook het meelopen aan de rechterkant oefenen we

9. En af en toe verwerkingstijd geven hoort er ook bij!

10. Het leven van een jong paard is pittig

11. Af en toe even overleg met de eigenaresse

12. De kriebelplekjes weet ik ook al te vinden

13. Na het grondwerk hebben we nog een paar foto's voor de bloesem gemaakt!

14.

15. En dan wel niet Jaycee, maar mijn eigen lieve paardje Skye

Ik hoop dat ik nog lang van Jaycee mag blijven genieten en dat we nog veel van elkaar kunnen leren!