Een dikke week geleden ben ik met een aantal andere bokkers op trainingsweekend geweest. Ik heb daar enorm genoten van het gezelschap (de vriendschap), de lessen van Margot Timmermans, maar het hardst heb ik genoten van m'n grote vriend: Hérero van het Trichelhof.
Montie, zoals ik hem noem, is een 6 jarige ruin van Lord Leatherdale x Negro. Hij is absoluut het leukste paard dat ik tot nu toe al gehad heb. Hij heeft er altijd zin in, is super lief,... ik kan alleen maar goede dingen over hem zeggen. We zijn nu bijna Z2 klaar, maar we rijden op wedstrijd op Z1 niveau (niveau 2 in België) en dat blijf ik deze zomer netjes rijden.
Tijdens de lessen van Margot hebben we hard geoefend op meer lengte in de hals en neusje voor, dat vind Montie een moeilijk puntje. (En ikzelf ook.. dat zie je wel aan mijn houding denk ik).
Genoeg gepraat.. ik ga jullie (hopelijk) laten meegenieten van mijn knapperd. De foto's zijn gemaakt door bokker Bo_San en staan in willekeurige volgorde:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Commentaar/tips over het rijden is altijd welkom, maar daarvoor ga natuurlijk ook ik naar de les. Hou het daarom a.u.b. netjes
ik weet goed dat er nog een hoop te verbeteren is.Groetjes,
Lien en Montie
Ik vind het gewoon heel gaaf om mensen zo 'makkelijk' en ontspannen te zien rijden samen met hun paard.
Ik heb vroeger in de manegeles vooral leren slaan en trekken. Sindsdien fascineert het me dat je ook gaaf kunt rijden op kleine hulpen die je amper ziet, met blije paarden en mensen op de foto
Wij worden allemaal verliefd op Montie van deze foto's