Vandaag was zo dag.. voor het eerst rondje buiten en ehm dat was een ware tocht..
de eerste kruising kwam ik tegen. toen bedacht ik mij als ik hier nu in ga is de kans te groot dat we deze kruising nooit meer rechtdoor kunnen (kwaaltje van mijn merrie) dus hup bedacht om lekker naar het geestmerambacht te rijden.
Hier voor moeten we eerst een viaduct over..

en daarna er weer onderdoor..

knopje drukken voor stoplicht en daar komt het bos al inzicht

en we zijn in het bos!! normaal reden we op het strand. dit vond ze wel spannend alles wat ze zag.
Maar heerlijk galopje gedaan wat gedraafd.

toen kwamen we aan de andere kant uit van het bos... en kon kiezen of het zelfde pad terug of via de polder terug. keuze gemaakt en gaan met die banaan.

toen moesten we toch echt afstappen voor het tunneltje die veel te laag was voor ons 2

toen mijn vriendin een foto gestuurd dat ik wel heeeel dichtbij haar huis was.. en dat ik de snelste weg naar stal aan het bedenken was.

toen kwamen we het bordje Noord-Scharwoude tegen.. deze rontonde had ik gewoon links gemoeten dan was ik een stuk sneller op stal geweest
maar was beetje mijn oriëntatie kwijt dus. dacht dat ik nog rechtdoor moest..
ondertussen stal maar geappt dat ik nog leefde en dat mijn buitenritje even wat langer duurde..
zo kwamen we het dorp in en mevrouw liep overal gewoon langs het maakte haar niets meer uit.
Nou normaal poept ze overal van in der broek...

Hierna kwam ik op een kruising met bordje Heerhugowaard links af Schagen, Oudkarspel links af. en ik dacht ehhh...
toen wist ik waar ik was en dat ik heel stuk te ver door gereden had

hierna hadden we nog druk kruispunt en waren we bijna bij stal

totaal was ons ritje dus 17km en hebben er zo ver ik weet zeker 3uur over gedaan.
Maar we hebben samen wel genoten..
Mijn stalgenootjes boden zich al aan om volgende keer maar mee te gaan als navigatie
Maar normaal verdwaal ik eigelijk nooit.
Hoop dat jullie ook genoten hebben van mijn barre toch

.