Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik mijn laatste topic opende waarin in jullie meenam in mijn tijdelijke afscheid van Sunny; [ITP] Dag lieve Sunny
De afgelopen 2 jaar ben ik regelmatig bij Sunny langs geweest maar, doordat het toch een flinke reis van 2,5 uur was en ik druk bezig was met afstuderen, niet zo vaak als ik had gewild. Maar dat maakt nu allemaal niet meer uit want Sunny komt naar huis!

Inmiddels werk ik fulltime en wonen we in het prachtige Brabant. De zoektocht naar een geschikt plekje voor Sunny viel niet mee maar het lijkt erop dat ik een droomplek voor haar heb gevonden
Een Paddock Paradise met een kudde van 12 paarden in het prachtige Rucphen en maar 10min rijden vanuit huis. Met een half uurtje stappen staan we op de hei. Wat wil je nog meer? 
2 mei is het dan eindelijk zover! Omdat ik met veel plezier het topic van Amanda en Jim heb gevolgd leek het mij leuk om ons eigen volgtopic te maken. Als ik andere bokkers mag geloven is Sunny in de 12 jaar dat ik haar heb al redelijk bekend geworden op bokt dus er zitten vast nog oude Sunny fans verstopt onder een steen
Kom dan ook vooral tevoorschijn! Ik neem jullie graag mee in de terugkomst van Sunny, het wennen aan der nieuwe plekje en de prachtige ritten die we gaan maken.Sunny is inmiddels 20 jaar en de bedoeling is natuurlijk om die leeftijd te verdubbelen
Vorig jaar in de winter had ze wat last van artrose maar met supplementen ging dat goed. Het voorjaar daarna de supplementen afgebouwd en toen ging het weer goed. Afgelopen winter ook nergens last van gehad. Ik hoop dat dat de aankomende jaren ook zo zal zijn. Het belangrijkste voor haar is beweging en weinig gras. Hoe cliché
Gelukkig gedraagt ze zich net als 12 jaar terug nog steeds als een jonge hengst. Ja je leest het goed, hengst
Hengstige merrie in de buurt? Sunny wordt gek
Is ze zelf hengstig? Dan moet je toch erg oplettend zijn om dat te merken. Heerlijke merrie dus
Maar ze trekt nog regelmatig een sprintje en is onder het zadel nog net zo snel. Rustig rondje stappen zit er als het aan Sunny ligt niet in. Het liefst gaat ze in volle galop! Gelukkig ben ik daar net zo van dus we zullen meermaals per week in de bossen/heide te vinden zijn. Lekker ontspannen en genieten van elkaar en de natuur.Mijn startbericht is natuurlijk weer langer geworden dan de bedoeling was

Ik zie graag jullie berichtjes tegemoet en hoor het ook graag als er meer mensen regelmatig te paard in Rucphen zijn te vinden. Dan kunnen we vast eens wat afspreken
Nu nog even wat heerlijke foto's die ik de afgelopen tijd heb ontvangen vanuit Duitsland!

Birthday girl!
)

Ze heeft 10 jaar op een boerderij gewoond maar trekkers blijven spannend want ze kunnen echt bijten