Maar nu heb ik ook rijfoto's!
.Sjaak Juweel.. is mijn 3,5 jarige ruin van 1,67 groot. Afstamming is El Capone x Wynton.
Sjaak is nu 4 weken geleden gecastreerd en ik pak hem op dit moment weer rustig op. Hij is nu een halfjaar onder het zadel en doet het erg goed!
We doen het lekker rustig aan en hopen van het zomer B dressuur te kunnen starten. Volgend maand staat wel een onderlinge op de planning, maar meer voor de ervaring
.Nu heb ik hem zaterdag en zondag voor het eerst meegenomen naar onbekend terrein om te gaan rijden!
Ondanks dat hij wat fris was, deed hij het supergoed! Zaterdag hebben we ook voor de 3ex met een ander paard in de bak gereden. De eerste 2x vond hij het heeel erg spannend en wou het liefste wegrennen
.Plus het was zaterdag ook de eerste keer in een buitenbak!
Zondag is mijn vriendin Sharon (Esaqar op bokt) meegeweest om foto's te maken! En die foto's wou ik graag showen.
1.

2.

3.

4.

5. Wát is dat

6. Hier werd 'ie mij iets te vrolijk

7.

8.

Op sommige foto's is hij wat hoog ingesteld. Vooral in de galop.. Daar ben ik mij van bewust. Aangezien hij aardig vrolijk was en alles heel interessant was, moest ik er soms nog best aan rijden
. Dit is een stukje van zaterdag. De kwaliteit is echt slecht, want het is met een telefoon gefilmd..
We zijn er nog lang niet en hij was ook best wel 'rennerig' op sommige stukjes. Daar werken wij natuurlijk aan!

Ik weet dat ik soms wat streng op rechts ben.. Ik ben druk bezig om dat af te leren en met de lessen zijn we daar ook druk mee bezig!