Onze eerste wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

masyo

Onze eerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 08:33

Hallo allemaal,

ik open niet vaak een topic, maar omdat wij afgelopen zaterdag onze eerste wedstrijd heb gereden en ik best wel trots ben, open ik dan toch een topic :o

Ik ben vooral trots op dat we het gedaan hebben, en dat het voor mijn gevoel goed ging! Amy was erg nerveus en stond schreeuwend op de trailer op het wedstrijd terrein. Na het uitladen, laten rondkijken, daarna opgezadeld en even aan de longe gedaan. Kon ze rond kijken en d'r energie even kwijt. Ik stapte op en toen barstte de bom, bokken en steigeren. Voor zekerheid toch even rondje links- en rechtsom aan de longe gedaan en daarna ben ik gaan warm rijden.

Drie weken geleden liep Amy niet helemaal lekker en heb ik haar paar dagen stil gezet. Daarna heb ik haar opgepakt en heb ik me zoveel mogelijk voorbereid op afgelopen zaterdag. Hierdoor ben ik zaterdag vooral met de instelling: 'ik doe het voor de ervaring' naar de wedstrijd gegaan.

Ik heb helaas erg weinig foto's, maar wel 1 filmpje :D .

Let op: het is mijn eerste proefje dus houdt het een beetje aardig _/-\o_

Aan de longe
Afbeelding

Mijn nichtje was er ook, ook haar eerste proefje
Afbeelding

Warm rijden
Afbeelding

Mijn instructeur blij na het proefje!
Afbeelding

Protocol proefje 1
Afbeelding

Protocol proefje 2
Afbeelding

Helaas lukt het me niet om het filmpje te uploaden, moet dit via Youtube of kan dit ook via Windows Media Player?

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 08:41

Wat leuk en fijn commentaar van de jury! Gaan jullie nu vaker starten? :-)

Je kan het filmpje zo ver ik weet allene via Youtube uploaden, door de link van youtube te plakken tussen [video]*link*[ /video]

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 08:56

freetorun schreef:
Wat leuk en fijn commentaar van de jury! Gaan jullie nu vaker starten? :-)

Je kan het filmpje zo ver ik weet allene via Youtube uploaden, door de link van youtube te plakken tussen [video]*link*[ /video]

Dat ben ik wel van plan ja, maar rustig aan en geen haast :) Ik kijk hoe ver ik kan komen.

Oh oke, dan gaat dat mij niet lukken. Dan maar geen filmpje en volgende keer meer foto's :D