Laatst mooie standfoto's binnen van Fiscal! Dankjewel Marjolijn! Ben er super blij mee! Precies hoe hij is vast gelegd! Die blik Van dit : Naar dit! Zijn jullie ook al verliefd op hem?
Jaa, hij is echt super gaaf! Zou jij (of de fotograaf) het erg vinden als ik een van de foto's gebruik als oefenmateriaal om te schilderen?
Pleun02 schreef:Jaa, hij is echt super gaaf! Zou jij (of de fotograaf) het erg vinden als ik een van de foto's gebruik als oefenmateriaal om te schilderen?Ik niet! Leuk juist! Anders even marjoow hier op bokt berichten! Dat is de fotograaf!
TessJazz schreef:Pleun02 schreef:Jaa, hij is echt super gaaf! Zou jij (of de fotograaf) het erg vinden als ik een van de foto's gebruik als oefenmateriaal om te schilderen?Ik niet! Leuk juist! Anders even marjoow hier op bokt berichten! Dat is de fotograaf!Bedankt, zal ik doen!
Joolien schreef:Jeetje, wat zag ie eruit! En hoogopgeleid zeg je? Ik neem aan toch niet in deze staat he?Zo kwam hij wel uit Spanje!Geen idee wat hij daar in welke staat heeft gedaan.... Meneer kan van alles..