Te metomarfose van shetlander henk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cactusknuf

Te metomarfose van shetlander henk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 17:10

Hallo allemaal ik vind dit gewoon leuk om met jullie te delen :')
Ik heb sinds een halfjaartje mijn pony’s bij huis. Toen mijn pony naar huis kwam vonden wij het natuurlijk zielig om der alleeen te laten staan wij waren op zoek naar een goedkope shet ruin/merrie wij konden helaas niks vinden tot wij naar een feest gingen en daar een shetje stond. Ik was hem aan het kriebelen en tutten en hij bleek ontzettend lief wel licht verwaarloosd ;( Hij stond heel sneu aan een touwtje in de berm maar ik zag er zeker wat in zijn bouw klopte en hij had geen rare verhoudingen ik was verliefd <3 wij hebben voor de ‘gein’ maar eigenlijk ook wel serieus gevraagd of wij hem konden kopen eerst zei hij nee hij had hem gekregen voor de bruikoft en mocht hem niet weg doen hellaas... maar de terugweg belde hij ons, voor 100 euro mochten we hem ophalen. Deal!!!

Afbeelding

Twee weken later haalde wij hem op maar wat bleek? Hij had zijn hele staart afgeschuurd en een deel manen. even twijfelde we maar we hebben hem toch meegenomen

Afbeelding

Toen die thuis kwam wist hij niet hoe gek hij moest doen voor moonlight (mijn pony merrie) wij moesten metteen lachen. Henkie begon vooruit te gaan ik gaf hem elke dag beweging en hij kreeg goed te eten ook begonnen zijn manen en staart weer aan
te groeien ik begon echt een band met hem te krijgen. Ik begon met vhd en hij bleek ontzettend slim! In 2 maanden kon hij al 10 kunstjes!!!

Afbeelding
Zo zag hij er uit na 2 maanden
En nu bijna een halfjaar later doe ik vana,les met hem fietsen, vhd, langlijnen, wandelen, zwemmen, vrijspringen,longeren ,poetsen, van alles! En hij vindt het geweldig ik heb in mijn hele leven nog nooit zon fanatieke shet gezien met fietsen gaan we ong 20 km en dan de hele tijd in draf en nauwlijks moe of bezweet komen we dan weer thuis met longeren is hij eigenwijs maar dat gaat nu al stukken beter hij ziet er nu zo uit en ik zou hem voor geen goud meer kunnen missen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Einde *\o/*
Laatst bijgewerkt door Cactusknuf op 13-04-18 17:46, in het totaal 2 keer bewerkt

FatCat

Re: Te metomarfose van shetlander henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 17:24

Wat leuk :) Heb je foto? Volgens mij is dat nodig op het ''In the picture'' forum ;)

Wel een raar verhaal. De Pony stond in de berm maar je kon de eigenaar traceren? Of was de pony een cadeau aan het bruidspaar?

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 17:45

FatCat schreef:
Wat leuk :) Heb je foto? Volgens mij is dat nodig op het ''In the picture'' forum ;)

Wel een raar verhaal. De Pony stond in de berm maar je kon de eigenaar traceren? Of was de pony een cadeau aan het bruidspaar?

Hahaha ik was hem nog aan wijzigen. De pony stond in de berm voor het huis en de eigenaar was daar hij had hem gekregen voor ZIJN bruiloft hoop dat ke het nu snapt _/-\o_

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 22:30

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:15

Awh, heel lief! Schatje om te zien ook. Heb je wel geluk gehad! <3 ( En hij. <<) )

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:20

Er gaat een wereld open voor Henk zo te zien! :) Heel tof dat hij bij jou een tweede kans heeft gekregen, en dat je zoveel met hem doet! +:)+

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 10:20

Marley93 ja hij heeft het naar zijn zin met zijn nieuwe vriendin! Lekker billen bijten :+
Anastasia24 jep ik had het niet beter kunnen treffen!

Pleun02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:15

Wat lief, super!