Drie maanden met mijn Vlamphertje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marachels

Drie maanden met mijn Vlamphertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 12:38

Zo'n drie maanden geleden haalde ik een nieuw paard van de trailer.
En WAUW, ik was meteen verliefd, wat een gaaf, mooi en lief paard! Liefde op het eerste gezicht, mijn droompaard. <3

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Pablo ter Schellebeek
9 jaar
1.68m
Vlaams paard x Comtois
clown

Ik ben met hem aan de slag gegaan, en wat een genot was dat, opstappen en wegrijden! Heerlijke ritjes konden we maken: alleen op pad, met andere paarden, achter de koets aan, hij deed het allemaal super braaf.

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Ook voor de wagen zijn we hem gaan beleren, dat pakte hij erg goed op, dus zo stond hij heel snel in enkel- en dubbelspan!

7. Al gauw op de markt in Delft
Afbeelding

Helaas merkte ik aan hem dat hij niet echt op zijn plek was bij ons. Hij begon steeds meer te wennen, maar paste niet echt binnen het bedrijf, dus zal nooit écht gelukkig worden....
Ondanks dat ik helemaal weg van hem ben, en eigenlijk juist ook daarom, toch aan de eigenaar voorgesteld hem te verkopen (Hij twijfelde daar al over). Daarbij wel gevraagd of ik dan een goed en vooral passend huisje voor hem mocht zoeken. En dat mocht! Helaas op dit moment niet de mogelijkheid hem zelf te kunnen kopen ;(
Heel veel berichten verder kwam er 1 berichtje die anders was dan de anderen en dat beviel mij wel. En hen beviel Pablo wel, en toen is het heel snel gegaan! Inmiddels is hij verkocht en is mijn missie volgensmij geslaagd :D (een goed en passend huisje, waar hij heel gelukkig wordt)
Ik wens zijn nieuwe eigenaren héél veel plezier en geluk met dit gouden paard.

Voor hij weg ging heb ik nog wat leuke foto's en een fantastisch laatste ritje met hem gemaakt <3
In korte tijd erg veel van dit paard gaan houden, echt mijn maatje..

8. Dit koppie wordt toch iedereen verliefd op?!
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.

Afbeelding

11.

Afbeelding

12.

Afbeelding

13.

Afbeelding

14.

Afbeelding

15. Dag vriendje <3 Veel plezier bij je nieuwe eigenaren. Ik ga je missen! |(

Afbeelding

Bedankt voor het lezen :)
Laatst bijgewerkt door marachels op 11-04-18 12:53, in het totaal 2 keer bewerkt

WietskeK

Re: Drie maanden met mijn Vlamphertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:41

Super leuk paard! heel schattig! <3

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:42

Wat een leukerd heb je daar! Hij heeft inderdaad een erg lieve uitdrukking op zijn snuit. <3
Volgens mij gaat die voor jou door het vuur als je eenmaal een band met hem hebt opgebouwd.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:43

Awwww wat een leuk dier!
Verhuisd hij ver weg? Kan je hem nog volgen bij zijn nieuwe baasjes?

marley93

Re: Drie maanden met mijn Vlamphertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:10

Wat eerlijk van jou om hem een nieuw huisje te gunnen. Respect, niet veel mensen doen dat.
Het is wel een knappert! :)

marachels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 13:53

Bedankt voor de reacties!

soesita schreef:
Wat een leukerd heb je daar! Hij heeft inderdaad een erg lieve uitdrukking op zijn snuit. <3
Volgens mij gaat die voor jou door het vuur als je eenmaal een band met hem hebt opgebouwd.

Dat is precies wat voor paard het is ja :j

droomy schreef:
Awwww wat een leuk dier!
Verhuisd hij ver weg? Kan je hem nog volgen bij zijn nieuwe baasjes?

Dank je! Niet heel ver weg gelukkig, en ik mag hem zelfs nog eens komen opzoeken!

marley93 schreef:
Wat eerlijk van jou om hem een nieuw huisje te gunnen. Respect, niet veel mensen doen dat.
Het is wel een knappert! :)

Het is een geweldig dier :o Dus hij verdient ook een geweldig huisje..
Als hij niet op zijn plek is en vanuit de eigenaar de klik er niet echt is, is dit hopelijk de beste oplossing, hoe moeilijk ook (voor mij)..