Interessante facebookgroepen/pagina's?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Interessante facebookgroepen/pagina's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:43

Sinds kort heb ik weer een facebook-account en wil ik er graag veel informatie ivm paarden voorbij zien komen. Ik heb ondertussen al door dat er tegenwoordig heel wat groepen zijn, en pagina's, kan me dit niet zo herinneren van "vroeger" (is heus niet zolang geleden, maar het verandert blijkbaar snel). Maar welke zijn nu echt interessant? Welke volg jij & waarom? Wat vind je erop?

Mijn interesse liggen vooral in Positive Reinforcement (clickertraining), grondwerk/horse-agility en buiten wandelen/rijden. Dus accounts in die richting zijn zeker welkom, maar als je een andere echt de moeite vind mag dat natuurlijk ook vermeldt worden.

xChanelx

Re: Interessante facebookgroepen/pagina's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:46

4dimensiondressage vind ik zelf een heel interessante pagina! Niet per definitie jouw interesse zo te lezen, maar wel heel leerzaam

Corneeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:48

Denken over paarden, actief met je shetlander en de aller aller leukste en voor iedereen een aanrader: As seen through horses ears. Ik geniet altijd van de prachtige plaatjes die voorbij komen.
Laatst bijgewerkt door Corneeltje op 05-04-18 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:49

Ik volg vooral 'As seen through horses' ears', komen hele leuke buitenritten voorbij van over de hele wereld, heel tof om te zien!

Corneeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:52

Ik heb even gecheckt, deze volg ik ook nog: Honey The Agility Pony, Memes for Horse People, Horse Addicted en horses

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:53

Bedankt al! Ga al eens bekijken, die "As seen through horses ears" had ik inderdaad al van gehoord, maar was ik al vergeten :+

Op zich mogen groepen/pagina's over dressuur ook, maar dan niet zeg maar de traditionele dressuur maar gewoon van "hoe zit het paardenlichaam in elkaar, hoe werk aan bepaalde spieren, hoe zorg je voor een ontspannen & actief paard, ... ". Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, het gymnastiseren en hoe een paardenlichaam in elkaar zit en werkt heb ik zeker ook wel interesse in :j

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:54