Tinker merrie Bo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sannexbandit

Tinker merrie Bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-18 21:34

Hallo allemaal,

Na een aantal maanden hebben Bo en ik weer eens gereden, wij hadden een kleine winterstop en gaan nu langzaam weer opbouwen. Ik heb Bo nu bijna een half jaartje en ze doet het mega goed, Bo en ik hebben nog niet heel veel ''serieus'' gereden ( alleen buitenritjes ) , we zijn elkaar nu weer een beetje aan het aanvoelen tijden het rijden. Ik neem ook lessen, dus het ziet er nu zeker niet perfect uit, maar we hebben alle tijd. Bo kan heel goed lopen als je haar knopjes een beetje door hebt. Ik ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen. We gaan vooral lekker genieten en doen het rustig aan, daarom zijn de foto's ook niet heel spannend en zijn het ook geen mega dressuur oefeningen ;) Ik ben mega trots op d'r! Hier een aantal foto'tjes <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knappie!!

Afbeelding

Cerastes

Re: Tinker merrie Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:39

Leuk paardje!

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:45

mooi beestje

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:48

Wat zie jij er happy uit! Echt leuk om te zien die grote glimlach. En wat een prachtig paard. Veel succes met de lessen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:02

Wat zijn jullie een leuke combinatie! Leuk dat je het rijden in de bak weer oppakt, dat wordt vast heel netjes na een poosje lessen! Geniet maar lekker van je leuke pony

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:19