Mijn zwart goud

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ODonoghue

Mijn zwart goud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 19:46

Het is al een tijdje terug, dus tijd voor een ITP van "mijn" zwarte goud! Hij is niet van mij zelf maar ik rijd hem nu ondertussen al zo'n 3 à 4 jaar.

Op alle foto's rust als vanzelfsprekend een copyright

Geniet van deze brave, lieve, nieuwsgierige knapperd :o

[1.] Niet zo'n heldere foto, maar ik vond hem te mooi om eruit te laten
Afbeelding

[2.]
Afbeelding

[3.]
Afbeelding

[4.] You can never rely on a horse that's educated by fear, there will always be something that he fears more than you. But, when he trusts you, he will ask you what to do when he is afraid.
Afbeelding

[5.] Hier heb ik zelf de camera in handen genomen:
Afbeelding

[6.]
Afbeelding

[7.] Toen pakten we nog even het nieuwe zadel erbij, die moest ook geshowd worden. Wij noemen het altijd een culturele mix; Een Fries paard met een mexicaanse neusriem, friese frontriem en een westernzadel...
Afbeelding

[8.]
Afbeelding

[9.] Een actiefoto als afsluiter!
Afbeelding

Ik ben me ervan bewust dat de neusriem aan de lage kant hangt en hier is onderhand al wat aan gedaan!
Ook ben ik me bewust van de gevaren van het niet dragen van een cap, en daarom draag ik bij het echt rijden een cap.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 19:54

Mooi beessie, mooie foto's! :)

Ik weet niet of het vertekend, maar het lijkt alsof het zadel wat aan de lange kant is voor de korte rug van je zwarte goudje. En je beugels mogen een stuk langer naar mijn idee. Dan zit je zeker met een spijkerbroek waarschijnlijk nog een stuk lekkerderder :D

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 19:56

Taucha schreef:
Mooi beessie, mooie foto's! :)

Ik weet niet of het vertekend, maar het lijkt alsof het zadel wat aan de lange kant is voor de korte rug van je zwarte goudje. En je beugels mogen een stuk langer naar mijn idee. Dan zit je zeker met een spijkerbroek waarschijnlijk nog een stuk lekkerderder :D

Hahaha beugels mochten idd langer maar daar kwamen we buiten pas achter dus ‘dan maar zo’ :’)
Dit is een echte rijbroek trouwens, maar lijkt idd zo wel op spijkerbroek.

Zie net ook dat het zadel lang lijkt ja, in het echt valt het alles mee. Hij heeft een korte rug dus dit was ook waar ik bang voor was maar zodra we het zadel zonder dek erop legden om te kijken viel het reuze mee

Taucha

Re: Mijn zwart goud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:18

Ah mooi dat je al gezien hebt dat het zadel wat aan de lange kant is. Hopelijk kan het net idd.

Ik had al gezien dat je een rijbroek aan hebt. Niet mijn favoriet op een westernzadel, aangezien die dingen enorm glijden. Heb je er al eens met een echte spijkerbroek op gezeten? Nee geen skinny, maar een ouderwetse jeans zonder lycra (geen rek dus) en rechte pijpen. Deze zitten veel lekkerder in een westernzadel, maar pas wanneer de beugels langer zijn.

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:20

<3 Foto 5

Hele mooie foto’s! Leuke combi samen

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 20:21

Taucha schreef:
Ah mooi dat je al gezien hebt dat het zadel wat aan de lange kant is. Hopelijk kan het net idd.

Ik had al gezien dat je een rijbroek aan hebt. Niet mijn favoriet op een westernzadel, aangezien die dingen enorm glijden. Heb je er al eens met een echte spijkerbroek op gezeten? Nee geen skinny, maar een ouderwetse jeans zonder lycra (geen rek dus) en rechte pijpen. Deze zitten veel lekkerder in een westernzadel, maar pas wanneer de beugels langer zijn.

Dat heb ik nog niet geprobeerd, ben nieuw in de westernwereld. Bedankt voor de tip, ik ga het volgende week meteen proberen!!

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 20:27

Dovahkiin schreef:
<3 Foto 5

Hele mooie foto’s! Leuke combi samen

Dankjewel! <3