Dakar heb ik sinds hij 3 jaar is. Heb hem toen zelf beleerd (deed ik al vaker en ook voor andere) en zelf tot dit niveau opgeleid. Vanaf het Z1 heb ik privélessen genomen, daarvoor altijd alleen clublessen. Ik heb nu dus sinds 2 jaar privéles van een hele fijne instructeur bij mij in de buurt. In januari heb ik de overstap gemaakt naar het ZZzwaar. Voor Dakar had ik alleen nog maar ervaring met B en L1 proefjes... :’)
Maar gister was mijn wedstrijd net wat anders dan anders...
Sinds dinsdag kreeg ik alweer buikpijn. In februari heb ik dit eerder gehad en wist dat het alleen maar erger zou worden. Dat gebeurde dus ook weer natuurlijk en gister was het weer niet te doen. Donderdag op vrijdag beneden op de wc doorgebracht maar wilde per se mijn wedstrijd vrijdag rijden.
De proeven gingen op safe voor mijn gevoel. Moet erg blijven focussen op het gesloten houden en de verzameling, dat was voor mijn gevoel wat weinig dit keer. Maar de jurys waren positief. We hadden geen grote fouten in de proeven. Alleen was Dakar wat stout in de tweede proef.
Namelijk: AX binnenkomen. X halthouden en groeten. Dat werd: AX binnenkomen. Voor X een vliegende wissel en X halthouden en groeten

De series gingen mooi en zelfs het halthouden voor 7ens en 8en. Normaal laat ie beetje lam 1 been staan

Hey een mens! Wat doe je daar?
?