Alweer 3 jaar geleden dat ik bovenstaande foto's doorgestuurd kreeg en meteen verliefd was. De fokker heeft al meerdere veulens uit deze combi gehad, maar altijd 'saai' van kleur. Totdat Geronimo geboren werd. Ik zei het meteen: Ik moet hem kopen want hij is anders zo verkocht en ik wil weten hoe hij uitgroeid!
Dus ik kocht hem, voor maar liefst €50
maar misschien zijn het wel mijn best bestede €50 euro's ooit.In het eerste half jaar heeft de fokker 4 mensen aan de deur gehad of hij te koop was, maar nee gelukkig niet meer

De afgelopen 3 jaar hebben we veel gedaan om hem voor te bereiden op het mennen. We hebben veel wandelingen gemaakt, hem voorgesteld aan enge dingen, bandjes gesleept door de bossen en door waterplassen. En dat lijkt te werken want inmiddels heeft hij ook zijn eerste pasjes voor de sulky gemaakt. Wat hij echt super doet! We doen het niet vaak en er zit steeds 1 of 2 weken tussen, maar dat gaan we langzaam uitbreiden.
Genoeg getypt, hieronder de foto's

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Voor de sulky:
8.

9.

10.(Deze is nog van gisteren
)
Afgelopen zomer toen hij 2,5 was:
11.

12.

En deze week heb ik zijn touwhalster binnen gekregen, dus snel weer nieuwe foto's maken

13.

14.

En als laatste een foto van mij Geronimo en Nena mijn 2 beste maatjes samen

15.

Ik hoop nog lang plezier te hebben van mijn beste vriendje en dat we nog vele veilige kilometers mogen maken