In Mei vorig jaar heb ik voor het eerst enkele keren op [naam]'s rug mogen zitten.
Meer dan een klein beetje stappen was het nog niet, er speelde nog vanalles en dat moest eerst opgelost worden.
In September zijn we met [naam] naar de kliniek geweest en kreeg ik groen licht om [naam] onder het zadel te gaan beleren.
Zelf vonden wij haar daar nog niet sterk genoeg voor en daarom heeft onze bijrijdster die taak op zich genomen.
Langzaam veranderde [naam] van een arm bespierde, slappe jonge merrie in een echte krachtpatser.
Begin Maart kwam toen de dag dat we besloten om eens te kijken hoe ze op mij zou reageren.
We vonden dat ze daar sterk genoeg voor was geworden.
Dit ging beter dan verwacht, ze liep erg fijn, was vrolijk en leek fysiek geen enkel probleem te hebben met mij als ruiter.
1. De eerste keer in Maart.

2. Een drafje.

Vandaag heb ik voor de derde keer op [naam] gereden en zijn we naar het strand geweest.
Rondjes lopen in de bak vindt [naam] al snel saai, maar buiten zijn vindt ze heerlijk.
Omdat ik het liever rustig aan doe dan te snel, heb ik de heenweg en de terugweg naast haar gelopen.
We hebben samen echt volop genoten en ik wil de mooie plaatjes die daaruit zijn gekomen graag met jullie delen.
3. Aangekomen op het strand.

4. Even rustig stappen.

5.

6. En even wat energie kwijt.

7.

8.

9. Daarna mocht ze nog even alleen los gaan.

10.

11. Stoere [ras].

12.

13. En het water in.

14.

Ik kan me voorstellen dat dit redelijk nieuwe plaatje van mij op een [ras] even wennen is.
Hoop dat jullie ondanks dit nieuwe beeld toch een beetje mee kunnen genieten van deze prachtige dag.
Oja, [naam] is geschoren omdat ze vanwege een overgevoeligheidsreactie erg veel jeuk had.
Het ziet er niet zo mooi uit, maar ze heeft er nu gelukkig geen last meer van.
Bedankt voor het kijken.