Ik ben in het bezit van een Arabische volbloed merrie genaamd La Margneta Aura aka Jet, voor 2 jaartjes terug waren wij erg actief in de endurance sport maar helaas door een bliksem ongeluk waarbij Jet haar been open haalde, staat dit stil.
Destijds trainde ik Jet ook dressuurmatig en zijn we wel eens wat dressuurwedstrijdjes gestart maar ik haalde hier niet zoveel plezier uit als met de endurance. Nu Jet weer actief is onder 't zadel wil ik haar toch wel graag zien uitblinken in een sport, en aangezien zij wel aanleg heeft voor de dressuur en dit ook erg leuk vind ben ik op zoek gegaan naar een geschikte enthousiaste ruiter... en daar was dan Brenda!
Brenda heeft meerdere paarden uitgebracht in de dressuur sport waaronder de Arabische hengst Sirel, Z dressuur en haar eigen merrie Remezida, Z dressuur. En nu is ook het doel om Jet klaar te stomen voor het Z! De klik tussen Jet en Brenda was er direct en eigenlijk maakte ze direct mooie sprongen in de dressuur, sinds vorig jaar september vormen zij een setje.
Gisteren was ik vrij en heb ik ze kunnen vastleggen met mijn camera.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van deze mooie combi vinden! Ik ben er in ieder geval ontzettend blij en trots op! Hopelijk kunnen ze gaan knallen dit jaar!