Al jaren lees ik mee en vind op dit forum bijna alle antwoorden op mijn vragen. Dank daarvoor!

Nu genoodzaakt een profiel aan te maken om jullie advies te kunnen vragen met mijn brandende vraag waar ik niet helemaal uit kom.
Ik ben Feline, 29 jaar en eigenaar van een superknappe, lieve en sensibele merrie van bijna 10 jaar (1,60m).
Ik woon samen met mijn vriend van 36 in Rotterdam.
Na een dik jaar twijfelen en alles tot de bodem uitgezocht te hebben willen mijn vriend en ik gaan proberen een kindje te krijgen.
Als dit ons lukt betekend dat dat ik parttime wil gaan werken (werk nu fulltime) en zonder fulltime baan zal het niet lukken mijn paard te houden.
Daarbij denk ik dat ik de combinatie baan, paard en kindje voor mij te veel zal zijn.
Nu het probleem:
Mijn paardje betekend verschrikkelijk veel voor mij en natuurlijk wil ik dat zij het mooiste plekje krijgt waar ze kan komen te staan.
Wat mij een probleem lijkt is dat ze lage overhoef heeft in beide voorbenen.
Dit is 3 jaar geleden geconstateerd dmv foto’s en 2 jaar geleden voor het laatst behandeld.
Met speciaal beslag, een supplement en correct rijden(heel belangrijk!) heeft zij hier helemaal geen last van.
Dressuurmatig kan ze heel fijn gereden worden,ze echt een knapperd en is een kroel op stal.
(ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe ik eventueel een foto of video kan bijvoegen)
Nu vind ik het echt heel belangrijk dat ze goed terecht komt en vind ik dat vele malen belangrijker dan een prijs.
Maar denken jullie dat er wel interesse zal zijn voor een paard met deze bemerking?
En hebben jullie nog tips om te voorkomen dat ze bij een handelaar of manege terecht komt?