Here we go again!
(Bij manege de hazelaar afgewezen vanwege te zwaar?!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Want ook bij manege nummer DRIE ben ik al geweigerd puur omdat ik een heel klein beetje overgewicht heb (95kg
) Dus toen ze dat gingen vertellen (manege had blijkbaar in de tijd dat ik op werk zat) naar huis gebeld en het bericht gemeldt dat ik ook op manege nummer DRIE niet mag rijden.
Heel fijn. Niet. (Ja sorry, hart luchten mag dat?)
Wat is er nou leuk aan paardrijden als je alleen kan toekijken op de zijlijn vanwege een lichamelijk overgewicht? Kan het rijden maar totaal opgeven...
Maar ergens snap ik de reden wel. Een goede motivatie om toch wat kilo'tjes kwijt te raken zodat je straks jezelf en je paard niet in de weg zit? 
Trui schreef:Ik snapniet dat je met overwicht nergens terecht kan. Zijn toch zat stevige paarden ? Waarom ookalweer geen capelse manege? Maar wel beetje gekaft dat door je gewicht niet kan. Niet iedereen is toch een dunne spriet?

Balou_k schreef:Dat is dus of afvallen of niet paardrijden.
Dat is niet leuk om te horen, maar positief gezien kijken ze hierbij wel naar het welzijn van het paard.
Hoe lang ben je zelf, want 95kg op zich zegt niet zoveel als je een beer van een vent bent natuurlijk.
Een goede motivatie om wat gewicht te verliezen. Kijk dan vooral naar je bewegingspatroon én je eetpatroon. Vaak eten we stiekem wat meer dan we denken. Een eetdagboek bijhouden van meerdere dagen kan een (goede) hulp zijn.
sorry maar wat een onzin. Niet van jou uit maar vanaf de manegeTrui schreef:sorry maar wat een onzin. Niet van jou uit maar vanaf de manege
Ik bedoel, ik ken jou verder niet maar je kan wel
‘Gewoon’ wat. Ik bedoel als je echt echt echt zwaar gehandicapt was, tot daar aan toe. Maar jij kan toch gewoon rijden? Op de vrijdaga vond is een les met drie mannen die ook niet echt veel doen bijvoorbeeld en denk niet dat jij minder bent dan hun? Ook **** is autistisch eTc en die mag wel. Jeetjeeee als ik Richard was mocht je gewoon in die les op vrijdag avond
Maar coonart, je bent niet dik. En ik zie zoveel mensen op capelse bijv rijden waarvan ik denk, als jij niet mag waarom hun dan wel? Ik bedoel flash ken ook wel wat hebben etc