Na alle leuke reacties op de vorige foto's en video, hebben Mini&Maxi niet stilgezeten en een YouTubekanaal aangemaakt. Op dit kanaal zullen video's geplaatst worden van Mini&Maxi en de andere pony's.

En de 'oude' wedstrijdvideo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Napie schreef:Ik zeg niet dat ik het beter kan en weet de achtergrond van deze ruiter niet maar het ziet er nogal omcomfortabel uit omdat de ruiter zo achterover zit. Heeft wel mooie stilliggende benen maar het bovenlichaam gaat niet zo mooi mee

Ik zou haar graag wat meer zien lichtrijden, wat meer “lossigheid” in de combi als je snapt wat ik bedoel. Het doorzitten ziet er bijvoorbeeld best moeilijk uit en dat is ook logisch, door zijn maxi passen en haar mini lijf
Dus waarom dat de hele tijd doen? Ga lekker lichtrijden, neusje wat lager, achterbeen er wat meer bij.. Net even wat simpeler rijden en meer een combi worden
En dan denk ik dat ze in de basis meer gaan matchen en de oefeningen die ze nu laten zien er nog mooier en meer als een combinatie uit gaan zien
De basis wordt idd aan gewerkt! Was meer even proberen of de oefeningen enigszins lukten voor de wedstrijd, we hadden namelijk nog maar 2 dagen

_Lotte_ schreef:Thanks allemaal!
De eerste video is idd van de allereerste keer en moest ze vooral nog heel erg wennen aan de grote bewegingen. Voelde iets anders dan haar eigen C-pony'sDe basis wordt idd aan gewerkt! Was meer even proberen of de oefeningen enigszins lukten voor de wedstrijd, we hadden namelijk nog maar 2 dagen

super leuk om te zien, wat moet dat een fijn te rijden paard zijn