Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Serenity350 schreef:Wat heerlijk zeg, ik vind het heel tof om te lezen dat jullie al zolang samen zijn.
Soms overvalt me het idee dat mensen steeds vaker wisselen van paard. Om welke reden dan ook, want die zijn extreem uiteenlopend en er zijn wel degelijk situaties waarbij het echt de beste beslissing is voor het welzijn van het dier. Maar ik merk ook dat ik steeds vaker het gevoel heb dat die keuze steeds makkelijker en sneller gemaakt wordt. En dat idee is jammer, al helemaal omdat het een persoonlijke aanname/gevoel is dat opkomt en dus per definitie subjectief is.
En dan wordt ik dus erg blij als dit soort berichtjes langskomen, want dan zie ik ook dat mn negatieve beeld echt niet altijd kloppend is en welkom tegengesproken wordt. Dank voor het delen dus en ik hoop dat jullie nog heel wat fijne tijd samen mogen doorbrengen!
ik heb haar nooit willen verkopen omdat idd de B ponys echt van die handel projectjes zijn, kinderen groeien er altijd af. Dus heel veel schietgebedjes naar "boven" dat ik een dochter zou krijgen die net als mama paardengek was, en dat is gelukt!
inmiddels 13 en eigenlijk te lang maar gelukkig erg dun dus heel soms klimt ze er nog op voor een klein rondje buiten en als ze dan terugkomen en ik die mega voldane koppies zie, weet ik dat t goed is. Verder word ze verleasd aan kinderen die moeten leren rijden want deze is goud waard en nog niet toe aan volpensioen
. Het was niet altijd makkelijk na een scheiding en afgekeurd worden waardoor ik elk dubbeltje om moest draaien ( nee geen 1000,- dierenarts reserve op de bank) maar heb het leven met de dag genomen, en enorm blij dat ik haar nog steeds heb!♡ bedankt dat ik door jullie weer besef dat dat best bijzonder is
SeaSide schreef:Wauw geweldig dat Cherry al zo lang bij jullie is!! Vond het altijd een hele leuke combinatie met Amber.
ze ziet er idd nog steeds super uit, alleen de kuilen boven haar ogen verraden haar♡ nog geen grijze haar te bekennen! Mijn hoefsmid zei eens" je kunt echt zien dat er altijd goed op gepast is"
En een mooier compliment dan dat van je hoefsmid kan je bijna niet krijgen