Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beetje interactie zou wel leuk zijn, zeker met "gelijkgestemden". Ook het feit dat het wat oudere dieren zijn waar ik geen grote spectaculaire dingen mee doe maakt het misschien saai. We zijn vooral bezig met grondwerk/vrijheidsdressuur en (lange) wandelingen.
Meerdere zelfs. Maar of dat interessant genoeg is is de vraag natuurlijk, iets als Grandprix starten zit er niet bij
Maakt verder niet uit, want dan kan ik het later altijd makkelijk terug kijken.
Ghostattack schreef:Wat ik zelf merk is dat een volgtopic altijd vrij actief begint, veel mensen die wel geïnteresseerd zijn en uiteindelijk blijven er misschien 3 mensen over die daadwerkelijk je topic nog volgen en reageren. Voor mijn gevoel update ik enkel voor mezelf nogMaakt verder niet uit, want dan kan ik het later altijd makkelijk terug kijken.
Uiteraard is het wel leuker als een topic echt actiever is, maar ik ben er nog niet achter wat mensen nou echt aanspoort om ook te reageren in plaats van enkel 'kijken'.
Ik vond dat een hele tijd best lastig en ben toen even ook gestopt maar aan de andere kant houd ik het ook voor mijzelf bij en vind ik het ook leuk om regelmatig even terug te kijken.
Ghostattack schreef:Wat ik zelf merk is dat een volgtopic altijd vrij actief begint, veel mensen die wel geïnteresseerd zijn en uiteindelijk blijven er misschien 3 mensen over die daadwerkelijk je topic nog volgen en reageren. Voor mijn gevoel update ik enkel voor mezelf nogMaakt verder niet uit, want dan kan ik het later altijd makkelijk terug kijken.
Uiteraard is het wel leuker als een topic echt actiever is, maar ik ben er nog niet achter wat mensen nou echt aanspoort om ook te reageren in plaats van enkel 'kijken'.

gister uitgebreid gelezen maar nog niet gereageerd.
en ook nooit verwacht dat ik 2,5 jaar later nog steeds updates zou plaatsen. Nu betreft het wel een case en een flink proces, maar ik merk ook dat de updates en de reacties mindet frequent worden. Dagelijkse dingen zijn indwrdaad niet interessant om te updaten en ik heb het liefst beeldmateriaal om mee te updaten. Ik krijg nog steeds waardevolle reacties in het topic en per PB, dus ik heb zeker veel gehad aan mijn topic en daarom blijf ik het ook doen. Maar ongetwijfeld zal het uiteindelijk een zachte dood sterven als het project geen project meer is en we hopelijk gewoon ontspannen samen door de duinen cruisen. 
en dat is dan vooral de manier van vertellen door de TS.

.
Maar of ik daar de tijd in wil steken ben ik nog niet over uit 
. TS mag het zelf weten natuurlijk, maar het is wel jammer. Vaak updaten de mensen dan wel op facebook, maar ik ga niet iedereen bevrienden daarvoor. Dan krijg ik ook alle niet update gerelateerde ellende op mijn tijdlijn
.