,Ik vroeg me af hoe ik er zou uitzien als ik een pony/paard was. Ik heb dus besloten om dit ook aan jullie te vragen (gebruik gerust je fantasie
). Hier komt ie van mij:Naam: Morenza
geslacht: merrie
leeftijd: 9 jaar
kleur: heel donkerbruin met twee witte sokken aan achterbenen, roze neusje en bles. Manen zijn zwart.
ras: BWP
discipline: dressuur
verhaal: Ik was geboren op een fokboerderij. Ik had mijn vader nooit gekend. Ik werd al heel vroeg verkocht aan een meneer die paarden zadelmak maakte. Ze vonden dat ik een geboren dressuurpaard was en brachten me naar een paardenmarkt. Ik werd gekocht door een meisje van 12 die met mij dressuur ging oefenen. De eerste maanden ging het goed totdat ze haar eerste gsm kreeg en die belangrijker dan mij vond. Haar moeder verkocht me via een vriend van haar die paardenhandelaar was. De zoon van die vriend vond mij zo leuk dat hij mij kreeg van zijn vader.
Bedankt voor het lezen

Maar aangezien de meeste mensen hier alle pennys als iets slechts zien kan ik me voorstellen dat ze niet zo genoemd wil worden. Dat vond ik eerst ook bloedirritant als ik bijvoorbeeld een verhaal schreef. Ik heb me daar inmiddels overheen gezet en ik raad TS aan om dat ook te doen
Ik ben 13 trouwens
)