Wat als jij een pony was?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GoldenWings

Wat als jij een pony was?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 20:10

Hallo allemaal *\o/* ,

Ik vroeg me af hoe ik er zou uitzien als ik een pony/paard was. Ik heb dus besloten om dit ook aan jullie te vragen (gebruik gerust je fantasie ;) ). Hier komt ie van mij:

Naam: Morenza
geslacht: merrie
leeftijd: 9 jaar
kleur: heel donkerbruin met twee witte sokken aan achterbenen, roze neusje en bles. Manen zijn zwart.
ras: BWP
discipline: dressuur
verhaal: Ik was geboren op een fokboerderij. Ik had mijn vader nooit gekend. Ik werd al heel vroeg verkocht aan een meneer die paarden zadelmak maakte. Ze vonden dat ik een geboren dressuurpaard was en brachten me naar een paardenmarkt. Ik werd gekocht door een meisje van 12 die met mij dressuur ging oefenen. De eerste maanden ging het goed totdat ze haar eerste gsm kreeg en die belangrijker dan mij vond. Haar moeder verkocht me via een vriend van haar die paardenhandelaar was. De zoon van die vriend vond mij zo leuk dat hij mij kreeg van zijn vader.

Bedankt voor het lezen :#

Malbec

Re: Wat als jij een pony was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:17

Ik moet zeggen dat dit toch een behoorlijk Penny-bericht is voor iemand die “penny’s” niet leuk vindt :=

Anna04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:35

Volgens mij zijn er genoeg van dit soort topics te vinden ;)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 06:45

Ik was dan waarschijnlijk een Fjorden paardje.
Ik houd van lekker eten, ben eigenwijs. Maar een goede werk mentaliteit en een hart van goud compenseert dat.

bartjeminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 08:00

Benthhh schreef:
Ik moet zeggen dat dit toch een behoorlijk Penny-bericht is voor iemand die “penny’s” niet leuk vindt :=

Ik vraag me zowieso af of de topic's van TS wel serieus (bedoeld) zijn. Daar zet ik mn vraagtekens bij.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 08:19

bartjeminoes schreef:
Benthhh schreef:

Ik vraag me zowieso af of de topic's van TS wel serieus (bedoeld) zijn. Daar zet ik mn vraagtekens bij.

Ze opent idd wel erg veel topics.. :?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 08:39

Benthhh schreef:

Opper penny

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 08:51

Ik denk dat ik een Haflinger zou zijn. Lekker eigenwijs en dol op eten. :P

Als ik het niet fout heb dan komt jou omschrijving nogal overeen met je oude verzorgpony. Grappig :D

Om heel eerlijk te zijn vind ik ts toch ook wel echt een penny :o Maar aangezien de meeste mensen hier alle pennys als iets slechts zien kan ik me voorstellen dat ze niet zo genoemd wil worden. Dat vond ik eerst ook bloedirritant als ik bijvoorbeeld een verhaal schreef. Ik heb me daar inmiddels overheen gezet en ik raad TS aan om dat ook te doen :) Ik ben 13 trouwens

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 09:06

bartjeminoes schreef:
Benthhh schreef:

Mee eens, moet zeggen dat ik mij inmiddels ook wel een beetje irriteer aan de topics van MorxIowa :o
Sorry TS maar ik denk dat je niet te veel topics moet blijven openen, zo nu en dan een kan prima, maar het zijn er nu meerdere op een dag volgensmij en ze gaan telkens helemaal nergens over..

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 09:21

Waarom moet iedereen steeds bij elke topic gaan zeuren over de "Penny-label"? TS is 12 dacht ik, dus ze is erg jong. Dit is een paarden forum waarbij je vrij bent topics te openen zolang ze aan de voorwaarden voldoen. Schijnbaar voldoen al haar topics er ook aan, anders zouden ze allemaal op slot gaan.

Iedereen is wel eens een penny geweest. Maar als er steeds een negatieve draai eraan gegeven wordt, natuurlijk wilt TS dan niet gezien worden als een "penny", terwijl zij en wij allemaal het stiekem wel leuk vinden om te tutten met onze paarden.

Ja, al haar topics tot nu toe hebben voor een volwassen oog niet echt een serieuze toon, maar kom op. Laat haar lekker kind zijn. Vind je haar topics zo irritant? Klik er dan gewoon niet op. Je ziet al in een forumlijst wie de TS steeds is van een topic.

Ik volg al haar topics nu mee en het enige wat ik zie is een kind die gewoon leuk over paardjes wilt praten. Maar omdat ze bang is om uitgemaakt te worden voor een 'negatieve penny', dan probeert ze zich erboven te brengen. Dat is volledig begrijpelijk.

TS, welkom op bokt. Het is een super leuk forum, maar helaas komt het vaak voor dat er negativiteit heerst, zeker voor het jonge doelgroep. Neem het niet te hard aan, ga lekker door met je paardenhobby. Het is allemaal tot nu toe onschuldig. Als we toch bezig zijn met labels, dan vind ik jou een 'schattige penny' die gewoon leuk met haar paardjes bezig wilt zijn. Niks negatiefs aan!

(Maar nogmaals, ik haat die labels, iedereen hier wilt gewoon met paarden bezig zijn. Als je nu voor een wedstrijd gaat knotten of voor de leuk eens een wilde vlecht gaat maken, dan ben je in mijn ogen gewoon tijd aan het doorbrengen met je paard.)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 09:25

Minder azijn bij het ontbijt mensen :)

Als pony zou ik een ondeugende koudbloed zijn of zoiets als mijn eigen exmoor.
Eigenwijs, enorme drive om te werken, eerlijk en gek op eten. Lekker no nonsens

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:36

ik denk dat ik een arabier zou zijn,ik ben niet heel ijdel ofzo maar ik doe wel mijn best op mijn uiterlijk, en arabiers showen heel erg hoe sierlijk ze wel niet zijn... maar ook keihard kunnen en willen rennen, geweldig! ohja, en eten. Dat doen ze ook. Of in ieder geval die van mij.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:41

Een konikpaard in een natuurgebied! Heerlijk lijkt mij dat! Heerlijk grasjes eten, met mijn vriendjes op pad gaan en verder niets doen! :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:41

Ik zou geen paard willen zijn, lijkt me oersaai de hele dag op stal als loopdier zijnde en als je "mag" werken moet je slaafs doen wat er gevraagd word :o

Maar als ik moest kiezen vast een quarter, kan me niet zo snel een betere match bedenken :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:44

Ik houd niet zo van braaf alles doen wat een ander me vraagt, zou waarschijnlijk al in een bitterbal verwerkt zijn O:)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:45

Azmay schreef:
Ik zou geen paard willen zijn, lijkt me oersaai de hele dag op stal als loopdier zijnde en als je "mag" werken moet je slaafs doen wat er gevraagd word :o

Maar als ik moest kiezen vast een quarter, kan me niet zo snel een betere match bedenken :+

Dan heeft dat paard niet het juiste baasje getroffen :+

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:48

Dani199764 schreef:
Azmay schreef:

Dan heeft dat paard niet het juiste baasje getroffen :+

Hoeveel paarden staan niet op stal of een saaie paddock en mogen gewoon doen wat ze willen als je erop zit? Denk dat er relatief een handje vol over blijven (en als je er op zit is het ook gewoon niet veilig om geen controle te hebben natuurlijk :Y) )

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:03

Vast en zeker veel, maar niet alle paarden gelukkig, je kan alleen maar hopen dat je het juiste baasje krijgt en anders lekker opstandig doen :+
Die van mij staat de hele dag op een grote wei in kuddeverband en "werken" is meestal tochten maken door het bos of spelen in de bak, dit vind ze namelijk helemaal geweldig. Wou zelf graag dressuur rijden, maar hier liggen haar ambities duidelijk niet, dan had ik een sacherijnig paard onder mijn kont. Mijn motto is nu, paard gelukkig, ik gelukkig :D

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:21

troi schreef:
Ik houd niet zo van braaf alles doen wat een ander me vraagt, zou waarschijnlijk al in een bitterbal verwerkt zijn O:)

Jij zou dus een Shetlander zijn :')

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:28

Ach ts plaats haar topics toch ook in het youngrider gedeelte? Toen ik 12 was vond ik dit ook leuk!

Ts, ik was een dikke Shetlander met haren in de klit en lekker dikke vacht. Ik denk een bonte, ik zou voor lieve kindjes heel lief zijn en voor stomme kindjes heel stom. Die zou ik een lesje leren :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:48

Zoiets? :D Afbeelding

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:22

Hahahahaha ja precies dat :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:31

lizy29 schreef:
troi schreef:

Jij zou dus een Shetlander zijn :')

Hihi waarschijnlijk ja!

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:55

Shirley schreef:
Zoiets? :D [ [url=m/jc3K6k.png]Afbeelding[/url] ]

hahahaha :') :') :j