Veiligheidsvestje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sarahhh2

Veiligheidsvestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 19:40

Heyhoi,
Ik ben gisteren op een jumping wedstrijd van mijn paard gevallen. Maar heb echt geen pijn. Mijn mama zegt nu dat als ik geen veiligheidsvest draag ik niet meer mag paardrijden. Maar ik wil dat echt niet ik moet het al dragen voor de springles. Pfff...

Vjestagirl

Re: Veiligheidsvestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:55

En wat is nu je vraag?

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:06

Gewoon gaan dragen. Is soms even wennen. Maar veiligheid voorop en hoort er gewoon bij net als een cao dragen.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:53

Als je een goed passende bodyprotector hebt, zit hij met rijden ook lekker ;)

Ik help bij springwedstrijden, en hoe ik af en toe iemand van het paard heb zien vallen... Dan snap ik je moeder wel ;)

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:04

Ik snap dat je er tegenop ziet, maar Het is inderdaad voor je eigen veiligheid! Ik heb er ook 1, draag hem alleen op buitenrit. En als die goed zit hoef je er echt niet zoveel last van te hebben! Het is in de zomer alleen een beetje warm. Je hebt ook van die rugbeschermers, die zie je haast niet onder je jasje. Misschien dat je zoiets kunt overwegen. En ik zou zeggen gewoon naar een ruitersportzaak gaan en passen. Tegenwoordig zijn de bodyprotectors echt niet zo erg meer :)

Pleun02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:38

Ik heb ook zoiets gehad.Ik keek er eerst ook wel tegenop, maar ik ben er laatst een keer afgevallen met mijn bodyprotector op en heb toen mijn heup gekneust. Wat ben ik blij dat ik toen een bodyprotector aan had, het had veel erger kunnen zijn! Als je ouders willen dat je er een draagt dan komt dit niet omdat ze je leven moeilijk willen maken ofzo, ze willen gewoon dat je veilig bent zeker omdat je er laatst afgevallen bent.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 23:09

Ik snap je moeder wel hoor!!
Ik ben 2 week geleden van een paard gevallen en met een bodyprotector zou de schade minder zijn als nu! !
Ik heb anderhalf week in het ziekenhuis gelegen met een klaplong en heb 6 gebroken ribben.

Ik reed nooit met een bodyprotector maar na mijn herstel wil ik het wel gaan doen

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 23:11

Heel vervelend hoor, echt...maar je moeder bedoelt het goed. Soms is het toch beter eerst naar je moeder te luisteren