ponykamp Laarbrug extreme

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meikexlilo

ponykamp Laarbrug extreme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-18 19:44

hoi, ik ga deze zomer met een aantal vriendinnen op ponykamp bij manege laarbrug. wij zijn hier nog nooit eerder geweest dus ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze manege. we gaan het extreme ponykamp doen en het lijkt me heel leuk, maar hoe zijn de paarden en de slaapzalen? deel je ervaring hier graag onder! :)

Andriella

Re: ponykamp Laarbrug extreme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:53

ik volg even ben ook wel benieuwd.

brittkalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:43

Hey! Ik ben er vorig jaar op kamp geweest!

Hoe de paarden zijn: er zijn allerlei verschillende paarden. Er zijn hele brave paarden, groot en klein. Er zijn ook paarden die nog niet zo veel kennen en kunnen. Er zijn ook wat lastigere paarden, maar écht lastig (oncontroleerbaar) hebben ze niet, dus het rijden is echt veilig!

De slaapzalen zijn prima. Er zijn zaaltjes voor 4 tot 6 personen, maar ook grotere zalen. De bedden zijn stapelbedden met een matrasje er in. Je hebt dan per zaaltje een eigen badkamertje met wc en douche.

Als je meer wil weten dan hoor ik het wel! Leuk dat je gaat!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:58

Ik heb er een paar jaar leiding gedaan, en Laarbrug is top :D. Kleine tip, neem anti-muggenspul mee voor s'nachts en anti-muggenbeten-spul.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:46

Ik ging altijd heen met mijn eigen pony, onwijs leuk kamp en altijd gezellig! omgeving is ook mooi om te rijden :))

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:04

ben niet positief over.
pb maar voor als je info wilt hebben

sannexponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:25

Ik wilde daar heel graag heen alleen kon mijn vriendin jammer genoeg niet in die week dus hebben we een andere uit gezocht maar misschien volgend jaar <3

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:00

sannexponys schreef:
Ik wilde daar heel graag heen alleen kon mijn vriendin jammer genoeg niet in die week dus hebben we een andere uit gezocht maar misschien volgend jaar <3

klein oever zit dicht bij en worden de ponys super verzorgt, dat is lijk mij ook hel belangrijk

sannexponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:21

loes-freke schreef:
sannexponys schreef:

klein oever zit dicht bij en worden de ponys super verzorgt, dat is lijk mij ook hel belangrijk

dat lijkt mij inderdaad ook een leuk ponykamp, maar ik ga nu naar het Fjordenpaard

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:22

In welke week ga jij? Ik wil dit jaar nog een keer, maar twijfel nog welke (tienerkamp of extreme) i.v.m. weinig leeftijdsgenootjes etc. :D

meikexlilo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-18 16:18

Fluttershy schreef:
In welke week ga jij? Ik wil dit jaar nog een keer, maar twijfel nog welke (tienerkamp of extreme) i.v.m. weinig leeftijdsgenootjes etc. :D

we gaan in de week van 5 augustus.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:22

Ik ben daar jaren geleden begeleiding geweest. Prima slaapzalen, goed eten.
Paarden liepen er wel veel. Dat vond ik een minpunt. Het kamp zelf was leuk en afwisselend.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:24

Daar staat tegenover dat ze de rest van het jaar alleen op woensdag en zaterdag lopen (de ponies iig) en de rest van de tijd 24/7 buiten staan aan de IJssel. Ik vond dat ze voor manegeponies best een luizenleven hadden, maar inderdaad wel hard werken in die 8 weken zomervakantie.

Isa_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 07:55

Ik sluit me aan. Ben ook wel nieuwsgierig. Trouwens ik heb 2 jaar ervaring (ik krijg privéles). Ik kan zelfstandig poetsen, opzadelen enz. Verder beheers ik de stap, draf, galop, rengalop, buiten rijden en 60 cm springen. Ben ik geschikt voor het kamp? Ze zeggen namelijk vanaf 4 jaar rijervaring. (vorig jaar ben ik ook op kamp geweest naar het strand).

JRijsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 14:22

Ik ga al enkele jaren met veel plezier hier op ponykamp en vorig jaar heb ik voor de eerste keer het extreme kamp gedaan.
T is echt mega leuk en ga dit jaar ook weer extreme.
Ze hebben leuke paarden die voor alle niveau’s leuk te rijden zijn en naast t rijden doe je ook veel leuke spellen etc.
Als je meer vragen hebt mag je wel een pb sturen