Rozetten ophangen in huis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Rozetten ophangen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 18:57

Hoi bokkers,
Hoe hebben jullie je rozetten opgehangen? In een vitrine kast? Aan een draad door het hele huis? Niett? Ligt het te verstoffen in de kast? Of neem je ze nooit mee na een wedstrijd?

Waarom dit topic? Ik heb een kast vol rozetten. En dan bedoel ik oranje lintjes. De gekleurden maakt mij niet zoveel uit. Maar ik vind het zonde dat ze daar wat liggen. Mijn vriend wil niet dat ik ze door het hele huis ga hangen (begrijpelijk). Dus ik wil vooral inspiratie opdoen door dit topic!

Zonet de ster en kampioenslinten opgehangen van mijn overleden merries <3
Afbeelding

Brand los!

Knorretjee

Re: Rozetten ophangen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:02

Op youtube heeft paardenpraattv een filmpje met ideeën voor rozetten, misschien het kijken waard :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:16

Vroeger had ik de 1e plekken en speciale linten aan een draadje, maar ik heb toen alle normale bekers en de normale rozetten weggegeven aan een vereniging. Alleen de plaatjes er af gehaald, de speciale linten en bekers gehouden. Die liggen nu te verstoffen, maar ik wil er ook iets mee doen. (Op een aparte kamer, want ik mag ze ook niet in huis ophangen van man :') ) Net als de plaatjes van de bekers, die wil ik ook in een lijst plakken oid.

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:32

Ik heb een soort 'nisje' in mijn slaapkamer. Heb daarin al mijn prijzen staan. Aan de schuine zijkanten hangen draadjes met alle lintjes (gesorteerd op kleur, per pony). Aan de wand achterin hangen alle 'belangrijkere' linten (van de regiokampioenschappen/kringkampioenschappen/hippiade etc.) en de medailles. Op de 'grond' staan foto's van alle pony's, bekers die ik gewonnen heb, eventuele extra prijzen die ik niet gebruik en andere dingen die met paarden te maken hebben en een ereplekje verdienen.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:34

Ik ga die paar die ik heb denken inlijsten samen met een foto van mijn pony waar ik ze mee heb gewonnen.
Haha lijkt nou alsof ik er helemaal trots op ben, maar lijkt me wel een mooi aandenken gewoon. En anders mooi naast elkaar aan een touwtje hangen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 20:21

Leuk om te lezen!
Filmpje op youtube ga ik nog opzoeken! Hebben jullie ook foto's

Anders maakt mij het niet uit waar die oranje lintjes heen gaan maar ze zijn van mijn overleden pony's. Zit wel redelijke emotionele waarde aan. En daarom vind ik het zonde dat ze er wat liggen. In een fotolijst is wel een goede!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:24

Mn rozetten heb ik allemaal in een schoenendoos :+ := Maar al mn gewonnen bekers die staan op de kast net als medailles die daarbij horen :)

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:29

Alle normale rozetten en bekers heb ik aan onze eigen rijvereniging gegeven, dan kunnen die weer herbruikt worden.

De bijzondere prijzen/rozetten staan/liggen op een plank in de vritinekast, dat vind ik wel prima zo.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:00

Ik heb ze boven aan een gespannen draadje gehangen, op mijn 'rommel/hobby/voorraad kamer.
Wil er morgen wel een foto van maken haha. Het zijn niet zoveel lintjes, maar ik ben er wel trots op, dat ik ze gewonnen heb met dat 'scheur-ijzer' van me, mijn draver Narbella :-)

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:19

Aan een lintje in de stal van de paarden. Alleen de laatste lintjes hangen even in huis tot ze naar de stal van.

Van vorige paarden zijn bij de eigenaar gebleven of in een doos.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:29

Ik heb voor veel lintjes van onderlinge wedstrijden, bij deelname krijgt sowieso iedereen een rose rozet! Ik ben met mijn paard pas net echt officieel gestart en dat loopt niet meteen perfect met allemaal 1/2/3e plekken :+

Edit: ik heb ze in een prijzenkast liggen maar wil ze misschien gaan ophangen in mijn eigen kamer.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:31

"Mijn" menner (en ook dressuurruiter) heeft een grote Mercedesbus en aan de wand achter de achterbank hangen touwtjes met alle rozetten :D

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:32

Ik heb ze in een doos. Op de achterkant de datum, plaats, klasse en eerste of tweede proef geschreven.

Mocht ik ooit een medaille winnen wil ik dat net zoiets als hier inlijsten:
Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 15:15

Dit lijkt mij geweldig!
Gevonden op bokt (2008) van bokker CleoVG. Heel mooi
Afbeelding

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 15:19

In een doos op zolder.