Een goed begin van het jaar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Een goed begin van het jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 13:51

Hallo allemaal!

Afgelopen maand heb ik weer lekker kunnen fotograferen. Mijn doel is ook om dit jaar vaker de camera te pakken, vorig jaar is dit niet altijd gelukt helaas -O- .
Januari wel! Ik had een leuke shoot met een mooie palomino Quarter, een minimeeting en ik ben naar Jumping Amsterdam geweest! Reden genoeg dus voor een foto topic :D

Als eerste had ik op 14 januari een fotoshoot met een oud stalgenootje en haar Guus. Guus is een leuke palomino Quarter, vol met grappen. Wat heb ik genoten van deze 2! We hadden prachtig weer en ik ben zeer tevreden met de foto's die eruit zijn gekomen :D

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

Ik heb afgelopen maand een meeting opgezet voor mei. Hier was zo ontzettend veel animo voor dat ik al enorm enthousiast was. Daarom heb ik besloten om een mini-meeting te organiseren. Samen met Marlies (Bellatrix) ben ik op 21 januari naar de Soesterduinen gegaan om hier Friese merrie Verna S en de cremello pony Bailey op de foto te zetten. Het weer was grauw en het was koud, maar toch heb ik hier ook wat mooie platen kunnen schieten!
Vandaag zouden we eigenlijk een 2e minimeeting hebben, maar deze is letterlijk in het water gevallen.

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

Dan stond er afgelopen weekend (27 & 28 januari) Jumping Amsterdam op het programma. Hier mocht ik namens Bokt aanwezig zijn, jullie hebben al wat foto's kunnen zien op de voorpagina hiervan. Dit was ontzettend leuk om te fotograferen. Bij de dressuur vond ik met name de ontlading na de proef enorm mooi om te zien. De ruiters die oprecht blij zijn met de prestaties van het paard, en het paard dat triomfantelijk naar het publiek kijkt.

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

14. Afbeelding

15. Afbeelding

Technische tips/commentaren zijn altijd welkom :D Ik beschik helaas niet over de juiste apparatuur om alle touwtjes netjes weg te werken -O- . Toch hoop ik dat jullie de foto's leuk vinden om te zien!

Groetjes,
Marjoow

Reeltje_5

Re: Een goed begin van het jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 14:41

Hele mooie fotos!! Hopelijk volgen er nog veel meer dit jaar :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 14:41

Gave foto s marjoow! :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 14:50

Foto 10 spreek met op de 1 of andere manier heel erg aan, die vind ik echt ontzettend leuk! Mooie foto’s zijn het verder hoor, ik heb er geen verstand van verder :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:16

Je bent goed in actie geschoten, doe zo verder! ;)
Leuke paarden en mooie foto's, wat wil een mens nog meer :)

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 09:54

Aah lieve Guus!❤️

Prachtige foto’s

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 12:34

Mooie foto's, ik hoop dat je tegen kritiek kan, maar de foto's van jumping amsterdam kunnen beter, ze zijn nu veel te scheef. Als de foto's recht waren, waren ze nog sterker over gekomen.

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 13:20

Bovenstaand idd, probeer de 'horizon' van je foto altijd recht te houden, dan komt er meer kracht uit je foto's. Bij de meeting foto's doe je t namelijk wel en dat zorgt voor een fijner beeld, vind ik zelf dan. Persoonlijk vind ik foto 13 echt heel sprekend. Vrolijk paard die even bedankt word door de ruiter, mooi moment vast gelegd :)

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 13:29

Foto 10 vind ik prachtig <3