Even voorstellen voor degenen die ons niet kennen.
Ik heb een leuke (al zeg ik het zelf) haflinger merrie "Styn ter Pruts" die eind januari 9 wordt.
Mijn gekke pony, waar je gewoonweg alles mee kan doen, heeft door omstandigheden (zwangerschap, lastige nachten met dochtertje, opnemen studies, ...) héél lang stil gestaan. Ze mocht met andere woorden genieten van het goed leven en daar is haar buik ook naar... Ze staat nu op een streng dieet, maar we zijn er uiteraard nog belange niet.
Omdat mijn warmbloed verkocht is, rijdt mijn beste vriendin nu Styntje voor mij en die twee zijn een echte match. Ze gaan samen gaan boscrossen en ook pistewerk, daar genieten ze van.
Vroeger liep Styn WVUR (België) wedstrijden en deed dat daar zeker niet slecht tussen de kolossen van paarden.
Omdat het zo'n mooi weer was, besloot mijn vriendin haar camera mee te nemen en foto's te trekken.
Ik kan niet goed weg met zo'n spiegelreflex, maar ben toch ZEER tevreden van mijn fotokunsten
.Daarmee dat ik toch graag de foto's wil tonen en ook naar evolutie toe voor de toekomst.
Wees braaf, we zijn geen topruiters, maar doen ons best. Binnenkort gaan we weer op les.
Houdt het dus aub vriendelijk.
Ik stel u voor, Styn en Laminah:

Poseren

Gekke Pony

Sfeerfoto

Galop gaat nog zo vloeiend niet

En nog een pretfoto van in de weide
Heb je later alleen maar profijt van