Styn (v. Armstrong E) voor de lens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FleurStyn

Styn (v. Armstrong E) voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 09:49

Hallo *\o/*

Even voorstellen voor degenen die ons niet kennen.
Ik heb een leuke (al zeg ik het zelf) haflinger merrie "Styn ter Pruts" die eind januari 9 wordt.
Mijn gekke pony, waar je gewoonweg alles mee kan doen, heeft door omstandigheden (zwangerschap, lastige nachten met dochtertje, opnemen studies, ...) héél lang stil gestaan. Ze mocht met andere woorden genieten van het goed leven en daar is haar buik ook naar... Ze staat nu op een streng dieet, maar we zijn er uiteraard nog belange niet.
Omdat mijn warmbloed verkocht is, rijdt mijn beste vriendin nu Styntje voor mij en die twee zijn een echte match. Ze gaan samen gaan boscrossen en ook pistewerk, daar genieten ze van.
Vroeger liep Styn WVUR (België) wedstrijden en deed dat daar zeker niet slecht tussen de kolossen van paarden.

Omdat het zo'n mooi weer was, besloot mijn vriendin haar camera mee te nemen en foto's te trekken.
Ik kan niet goed weg met zo'n spiegelreflex, maar ben toch ZEER tevreden van mijn fotokunsten :D.
Daarmee dat ik toch graag de foto's wil tonen en ook naar evolutie toe voor de toekomst.
Wees braaf, we zijn geen topruiters, maar doen ons best. Binnenkort gaan we weer op les.
Houdt het dus aub vriendelijk.

Ik stel u voor, Styn en Laminah:

Afbeelding

Poseren

Afbeelding

Gekke Pony

Afbeelding

Sfeerfoto

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galop gaat nog zo vloeiend niet }:0
Afbeelding

En nog een pretfoto van in de weide
Afbeelding

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:24

Ik heb het idee dat het zadel de schouder blokkeert.

Ook zie ik dat je beugels nog wel wat langer zouden mogen aangezien je knie bijna over de wrong heen komt (wat ook komt door dat je je hakken op trekt).

Daarnaast zou ik de voorkant eens los gaan laten en van achter naar voor gaan werken, ik zie haar erg opgekropt lopen, terwijl ik ook een foto zie waar ze zichzelf netjes draagt. Dus ze kan het wel maar daar moet je haar wel los laten en naar voor rijden.

Vind het wel een hele stoere pony en leuk setje :)

freetorun

Re: Styn (v. Armstrong E) voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:33

Wat een ontzettend mooie pony. Haar kleur is echt gaaf! En dat pretbekkie op foto 3 <3

Ik ga wel mee met m'n hierboven, het zadel lijkt niet helemaal lekker bij de schouders te liggen. Ik weet niet of het nog iets naar achteren kan m.b.t. ruimte op haar rug?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:37

Mooi paard en mooie dekje met bandages. Staat hem en jullie goed zo samen!

Jazzie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:19

Wat hou ik toch van Hafjes <3
Ik vind dat trouwens ook een ontzettend mooi setje!! Die kleur heb ik nog niet vaak voorbij zien komen, maar dat ligt misschien aan mij :o

_Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:27

Wat een leuke combintie zijn jullie! En mooi setje ook! Ik hou wel van die kleur! :D

Alleen ben ik het ook eens met wat hierboven al is gezegd, volgens mijn ligt het zadel te ver naar voren waardoor het inderdaad de schouders blokkeerd. Zou het misschien toch even laten checken bij de zadelpasser! :)

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 09:10

Nog even ter verduidelijking, ik zit niet op Styn , maar mijn vriendin :)

Het zadel lag inderdaad te ver naar voor. Dat heb ik misschien (shame on me) een beetje te laat beseft.
Ondertussen ligt hij tijdens het rijden een stuk naar achteren. En rijdt Laminah met 2 gaatjes langer.
Ondanks dat vind ik het erg chapeau van ze. Ze kennen elkaar onder het zadel nog niet zo lang, dus ik vind dit wel een erg mooi beeld.
Het zadel is destijds aangemeten door een zadelpasser, maar wordt binnenkort wel nog eens nagekeken. Met haar dikke buik nu, ligt het inderdaad niet 100% ideaal.

En voor de rest: dankje voor de reacties!

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 09:12

Jazzie03 schreef:
Wat hou ik toch van Hafjes <3
Ik vind dat trouwens ook een ontzettend mooi setje!! Die kleur heb ik nog niet vaak voorbij zien komen, maar dat ligt misschien aan mij :o

Het is een dekje van BR, bordeaux met "gouden" bies <3

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:19

Wat is ze mooi opgebloeit!
Ik wist nog dat je haar als veulen kocht...
Hopelijk heb je nog jaren plezier met haar <3

Ques

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:44

Leuke foto's, mooi setje ook!

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:25

Wauw mooi paardje! Heel leuk kleurtje heeft ze

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 08:28

FleurStyn schreef:
Nog even ter verduidelijking, ik zit niet op Styn , maar mijn vriendin :)

Het zadel lag inderdaad te ver naar voor. Dat heb ik misschien (shame on me) een beetje te laat beseft.

Ik denk niet dat het iets uit maakt of je het verder naar achter legt, want dan glijd het vanzelf weer naar voor. Ik zou toch echt even een keer iemand laten kijken ;) Heb je later alleen maar profijt van :D

Succes verder, je hebt een stoere knollie :D

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-18 09:48

Nochtans blijft hij mooi liggen nu :)

Bedankt!