Rosalie is een haflinger merrie van 10 jaar oud. Ik heb haar nu bijna 5 jaar. We zijn in deze jaren zo gegroeid dat ik wel kan zeggen dat we een fijn team zijn. We hobbelen lekker rond en vertrouwen elkaar.
1.

Penny is een shetlander merrie van 10 jaar oud. Ik heb haar nu 4,5 jaar. Met Penny men ik (en laat iedereen mennen omdat ze zo makkelijk is) en gebruik haar als hond om mee te wandelen. Sinds kort heb ik weer een bijrijder voor haar. Dus nu kan Penny ook gezellig mee onder het zadel over de Veluwe.
2.

Hieronder volgen voornamelijk oortjes foto’s. Maar ook foto’s gemaakt door mensen van stal waar ik mee op pad ga.
3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Wat sta ik toch op een heerlijke stal. De paarden staan 24/7 in een wei van 2ha met grote inloopstal en vriendjes. Je rijdt zo de Veluwe op en er lopen een hele boel leuke mensen rond. Er is ook een mooie grote binnenbak maar die gebruiken we bijna nooit. Wij rijden lekker altijd buiten.
Afgelopen zondag met mijn nieuwe bijrijder op pad gegaan. Dat was wel even spannend. Jong meisje mee, 80 km wegen oversteken en hele lange paden waar van alles kan gebeuren. Maar wat ging het goed.
Met Rosalie afgesproken dat ze goed voor ons moest zorgen. En dat deed ze!
Ze moet normaal niks hebben van paarden in haar kont maar Penny mocht het… en ze stapt en draaft normaal heel hard. Nu….. zo langzaam als dat Penny het bij kon houden, met een los teugeltje. Wat ben ik trots op mijn meiden!
12.

Het mooie weer komt er aan. Ik kijk uit naar vele ritjes met leuke mensen!
Laat vooral een reactie achter

Dan krijg ik ook spontaan zin om te verhuizen.
Op alle wandelpaden hier liggen grote stenen, wat niet echt ideaal is om met je paard te rijden.