Eerst stel ik ons even voor. Ik ben Laura, 27 jaar en woon in Belgisch Limburg.
Dit is mijn paard Zeb (officieel Issidoor van 't hof ter bollen). Een 4,5-jarig Belgisch trekpaard Ruin. Mijn trots en alles
Ik kocht Zeb 4 jaar geleden als 5 maanden oude uk :p en nu wordt hij in Augustus al 5 jaar !

Op zijn 3 jaar ben ik rustig beginnen te rijden en genieten van mijn kanjer ! Want een grote reus is het wel, hij meet al bijna 1.80m !!! Ik ben echt een dwergje op hem met mijn lengte van 1.60m.
Afgelopen zomer deden we voor de fun eens mee aan een UDR (Unie dressuur Ruiter) wedstrijd die doorging op de manege waar wij regelmatig komen. We vielen lekker uit de toon tussen de dunne paardjes en lieten de piste eens goed daveren

Mijn echte dressuurdebuut tussen de gewone rijpaarden komt er dit jaar vast en zeker aan al vond ik het leuk om al eens een proef wedstrijdje mee te rijden en had ik al zeker geen al te hoge verwachtingen. Zeb was nog net geen 4j en we moeten nog heel wat kilometers maken. En er is zeker nog veel werk aan.
Bij deze foto's van Zeb zijn 1e keer in de dressuur ring !

Ik was suuuuper zenuwachtig, zeker omdat we net door een moeilijke periode heen gingen. Maar Zeb was zo flink !
Mijn doel van de dag, er een fijne ervaring van maken voor Zeb, was bereikt.
Ik was enorm tevreden en werd nog meer verrast door de resultaten en fijne commentaar die we kregen. We behaalden onverwachts een 4de en 6de plaats en ik was super fier !
2018 word het jaar dat we officieel de ring in gaan.. al word het nog even wachten voor die eerste wedstrijd tot de puntje op de I staan
!Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic !!
Hopelijk hebben jullie genoten van onze foto's.
Groetjes Laura en Zeb
Wat een leuke combinatie zijn jullie! En die outfit staat hem super!