Op vrijdag 30 juli 2017 vertrokken we met een volgepakte auto en een geladen trailer naar Ermelo. Het 1e haflingerweekend waar ik zelf zou deelnemen met mijn haflinger merrie Anna-Lena.
Aangekomen : onze stal opgezocht en de spullen uitgeladen en Anna op stal gezet.

Deze zelfde avond stond er een crossclinic op de planning.
Helemaal in het roze gingen we op naar het crossterrein.

Anna vond het in het begin erg ingewikkeld en spannend, maar toen ze het eenmaal doorhad, was ze niet meer te houden. Je zag gewoon dat ze er plezier in had!

Door al deze modder- en waterpret, zaten letterlijk de modderspetters achter m'n oren boven op m'n cap..

Na deze heerlijke avond hebben we Anna even gewassen, vervolgens met lekker wat eten op stal gezet en zijn wij naar huis gegaan.
De volgende ochtend om 5uur opgestaan om weer naar Ermelo te reizen. Hier heb ik Anna gevoerd en toen kijken of alles op schema liep, want rond 11 uur moesten wij verschijnen in de dressuurring.
Helaas vielen de punten erg tegen en reden we geen winstpunt, maar we hebben wel weer ons best gedaan.

Wij hebben ontzettend genoten van dit onwijs leuke en gezellige weekend en kunnen niet wachten tot het volgende haflingerweekend!
Tot de volgende keer