Vandaag was de 5e editie van de snertrit, met een tros Arabieren het strand op en daarna heerlijk aan de....snert!
Altijd fotografen present en dus inmiddels een ontzettend leuk overzicht van de ontwikkeling van mijn malle merrie! Foto's met grote dank aan Reindert Jansen en PIM Photo's
Klein paspoortje:
Promises Nashwa
Entebbe CA x Flaxmans Wardah
Straight Egyptian, Asil, Al Khamsa
12-06-2010
2014
Nas was nog niet beleerd maar gelukkig mocht ik de donkerbruine Antha lenen!

Stiekem was mijn jaar al heel goed begonnen: voor het allereerst zat ik op Nas mét zadel!

...Die hier nog vooral veel weg had van een ezel
2015
na een (voor mij) moeilijk jaar maakte Nas eind 2014 haar eerste pasjes los onder de vrouw. Dat deed ze zó braaf dat ze best mee kon naar de snertrit. Pas voor de 12e keer ohz maar wat was ze knap!

2016
Overgestapt naar western en al een tikkie zekerder onder het zadel!

2017
helaas bleek 2016 niet helemaal ons jaar en werd er weinig getraind. Rijtechnisch niet waar we hadden gehoopt te zijn, maar even braaf als altijd

....En de ezellook definitief vertrokken
2018
na heel veel heerlijke duinritten ging ik vanmorgen met een sterk, blij paard het strand op!

En wild... vooral heel wild. Zoals de meeste Arabieren

Mijn heerlijke muts van een merrie
Altijd even braaf en meer dan betrouwbaar. En zooo lief... Toen ik haar als donkergrijs ezeltje ophaalde had ik toch niet durven hopen dat ze zó knap op zou drogen

Hoop dat jullie met net zo veel plezier naar de foto's hebben gekeken als ik altijd doe
, ze is inderdaad heel erg mooi opgedroogd 
ik ben iig heel blij dat t ezeltjesgrijs weg is