Ik denk dat mijn grote droom als klein meisje net zoals zoveel anderen hier een eigen paard was.
Ik heb vanaf het moment dat ik beter begreep wat een eigen paard inhield gezegd later als ik groot ben en een baan heb.
Nu heb ik een leuke baan, eigen huis en vanaf maart ook een eigen paard!!
Op de manege staat mijn maatje een vriendin waarmee ik bijna kan lezen en schrijven.
De afgelopen jaren heb ik mezelf erg veel ontwikkeld met haar maar ook samen zijn we gegroeid.
Nu hoorde ik een paar weken terug dat de manege zou gaan stoppen en paarden verkocht moesten gaan worden. Meteen heb ik aangegeven interesse te hebben in de merrie en na thuis gekomen te hebben gerekend en alles goed te hebben overwogen is de koop gesloten.
Helaas moet ik wel wachten tot maart wanneer de lessen echt stoppen. Tot die tijd is ze nog nodig in de lessen.
En nu tijd om jullie even voor te stellen:
Dit zijn wij,
De merrie is een dochter van Saska bo en een kruising met een Nederlandse Appaloosa.
Haar naam is Preciouse Painted La Sas. Ze is een merrie uit 1999 en ik hoop nog vele jaren plezier van haar te hebben!

Zoals te zien op de eerste foto rijden we western. Tijdens de manege lessen pakken we veel reining mee. Echter is dat niet haar favoriete onderdeel. Wij zijn meer van de trail.
Ik hoop te gaan ontdekken of ze ook buiten braaf is en we dus samen lekker op pad kunnen en de wereld kunnen ontdekken.
In principe hebben we alle spullen al. Maar tips voor handige dingen sla ik niet af
Ik hoop dat jullie ons willen volgen.
Laat je een foto zien als je het nieuwe pad erop hebt? En hoofdstel? Ben benieuwd!