Januari!
Daar hebben we nieuwe vrienden gemaakt! Een heerlijke strand rit gemaakt met 0 graden! En een heel strand voor ons alleen!

Februari!
“Helaas” een bevroren bak, dus lekker buitenritjes rijden.

Maart!
Toen kochten we ein-de-lijk een bruin KN-dressuur zadel. En toen waren we helemaal in het bruin.

April!
We reden lekker in de bak en genoten van ons nieuwe zadel.

Mei!
Pakten we rustig de buitenritjes alleen weer op. Maar
ook weer heerlijk naar het strand geweest in Burg-haamstede.

Juni!
In Juni waren Bon en ik 4 jaar samen!

Juli!
We gingen weer mee op een mooie rit door en in Burgh-haamstede!

Augustus!
Heerlijk buiten rijden als de bak te saai is en het weer net te warm is! Ben zo blij dat we dit samen kunnen doen.

September!
Toen hadden we de O’trimpische spelen weer op stal. En dag vol spelletjes op stal wat we 1x per jaar doen. We hadden prachtig weer en het was een super leuke dag!

Oktober!
Toen hebben we dubbele lijnen gekocht. En wat is dat leuk om te doen! En Bon pakte het goed op!

November!
Daar gingen we voor de 2e keer alleen naar het strand. En hebben we voor het aller eerst een gallopje gedaan op het strand! Ik was zo trots op ons!

Ook zijn we begonnen met lessen.

Helaas had Bon ontzettend veel last van mijt. Dus heb ik besloten haar sokker er af te scheren zodat ik het optimaal kan behandelen. Dit is voor nu goed onder controle!
December!
We lesten lekker verder. Gingen op de foto. Maar vooral hebben we plezier! Ik hoop dat 2018 weer zo’n tof jaar word voor Bon en mij!
Ik dacht al dat ie volledig wit was, maar hier en daar toch een vlekje zwart