Wat een dramatische binnenkomst Chantal, waar heeft bokt dit aan te danken?
Ik wil graag even mijn hart luchten. Wist ook niet zo goed waar ik dit kwijt kon, dus sorry als het niet goed staat. Moet het gewoon even kwijt.
Het is langer dan een jaar geleden dat ik mijn allergrootste vriend uit mijn handen heb (moeten) laten glippen. Ik mis hem elke dag.
Met de trein rijd ik dagelijks langs deze stal, ik zie hem dus dag in, dag uit, staan.
Hij hangt op groot canvas in mijn kamer. Pluk manen in een lijst. Lintjes hangen er naast. Mooie herinneringen.
Klinkt zo stom, ik heb het er af en toe zo moeilijk mee. Rana is een geweldig paard maar ze vult een ander leeg plekje, niet die van mijn GVR.
Ik hoop dat ik in de toekomst een grote vos kan krijgen die dit plekje opvult (even een voorbeeld). Een paard die ik helemaal naar eigen wens kan trainen en verzorgen. Zodat ik niet weer kan meemaken wat ik al heb meegemaakt want het was zo oneerlijk....
Ik hoef er niet eens perse allemaal 'awh's op te krijgen. Wil het gewoon kwijt, al heel lang. Daarom wist ook niet op welk forumdeel dit moest.