Cruzado Luz ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Cruzado Luz ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 16:37

Luz is ondertussen 3 jaar en 5 maanden. Ik ben er lichtjes mee aan het werk (longewerk en grondwerk, verder zadelgewenning enzo.)

De longefoto's van hieronder zijn niet echt "werken" (longeren en fotograferen tegelijk gaan niet zo goed samen), maar ik wilde toch even tonen hoe leuk ze geworden is!
zo kocht ik ze toen ze net 1 geworden was.

Afbeelding

en zo is ze nu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
soms is er wel een communicatieprobleem :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:50

Oooohhhh, die laatste foto. Wat kijkt ze daar lief. Wordt mooi paard Ts!

Duhelo

Re: Cruzado Luz ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 16:54

ja hé!
In het begin twijfelde ik of ik toch geen ezeltje gekocht had in de plaats, maar hoe ouder ze wordt hoe leuker ze begint op te drogen.
ze heeft ook een heel fijn en koel karakter, no nonsense, geen angst, gaat zo op de trailer en in vreemde omgeving bij. Het deeltje "respect voor andermans ruimte " vat ze nog niet helemaal (plaats maken kent ze niet en ze komt het liefst op schoot zitten), maar er zit zeker geen kwaad in.
Ze is vaak liever lui dan moe, (ik heb ook een hoop kameel-foto's hoor :D), maar het is toch wel een echte merrie met behoorlijk wat pit in!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:19

Sjee, wat vliegt de tijd al weer zeg, al weer bijna (nieuwjaar) 4 jaar oud. Ze begint zich lekker te ontwikkelen. Je ziet wel dat ze een cruzado is, en wat later "rijp" is, echt nog een puppy. <3

Alta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 21:35

Wat een leuk paardje!
Weet je meer over haar afstamming? pre x ?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-17 22:08

Haar moeder was volle pre, vader in principe ook maar daar was ergens iets niet goed gegaan met de papieren, waardoor er voor haar ook geen papier kon aangevraagd worden.
In haar boekje staat andalusier, maar eerlijk gezegd zegt dat me verder vrij weinig :P

@neon: ja, ze is echt nog erg puppy inderdaad, we zijn nu lekker aan het spelen maar er zit zeker geen haast achter.

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:47

Ik hou van barokke paarden, prachtig dier