Suzy en ik proberen steeds meer nieuwe dingen uit. Ik ben niet in alles een grote held maar Suzy laat me steeds meer zien dat we best veel samen kunnen.
Nog wat informatie voor de mensen die Suzy niet kennen.
Suzy is een zevenjarige Andalusier X QuarterxNRPS. Ik heb haar van veulen af aan al in mijn bezit
Ze is alles wat ik in een paard zoek dus ze gaat nergens meer naar toe 
Hierbij een aantal foto's van 2016 en de rest van 2017

Natuurlijk hebben we veel meer gedaan dan alleen deze foto's, maar zoveel plaatjes mogen we niet plaatsen

Als eerste twee gave plaatjes van een leuke fotoshoot die wij in 2016 hadden.
1.

2.

Ook hadden we nog een shoot in ons 'nieuwe' bos
3.

4.

En zijn we op buitenrit naar het Balloerveld geweest
5.

6.

Ook hebben we dit jaar weer een endurance gereden. Weer met hele nette tijden uitgereden en gelukkig lijkt Suus dit wel heel leuk te vinden. Dit gaan we aankomend jaar dus zeker weer doen

7.

Buitenritje in ons eigen bos
8.

Ook gaat het rijden in de bak steeds beter. We hebben nu lange teugelles van Pie t Bakke r en ook onder het zadel ondersteund hij ons wat Suus echt goed doet!
Filmpje van schouderbuiten tijdens een van de eerste lessen van Piet.
9.
En onder het zadel
10.

11.

En ook het springen begin ik zelf steeds leuker met haar te vinden. Ik wist al dat Suzy goed kon springen, ik ben zelf alleen niet zo'n held met haar omdat ik meestal overal beland behalve in haar zadel. Maar met de aanschaf van een springzadel is ook een dosis zelfvertrouwen mee gekomen en Suus springt echt alles, heerlijk dier

12.
En als geweldige afsluiter hebben we dit jaar voor het eerst mee gedaan aan de Autumn Dessert trail. Wat was dat fantastisch
13.

14.

En nog een speeltijd filmpje van afgelopen week. Suus wilde een beetje indruk maken op haar nieuwe vriend in de bak
15.
Voor komend jaar hoop ik vooral lekker verder te kunnen gaan. Stiekem zou ik het leuk vinden om eens een dressuurwedstrijd mee te pakken. En ook officieel Endurance starten lijkt me wel erg leuk.
En als ultieme doel willen we aankomend jaar een oefencross starten. Maar dat is voornamelijk voor mij nog een uitdaging. Suus doet het allemaal wel, ik moet haar alleen zekerheid geven dat het ook daadwerkelijk kan. We hebben nog genoeg om aan te werken
Mag ik vragen wat voor hoofdstel je voor haar hebt, die met het neusbontje?