Vroeg me af of er nog jongeren zijn die hetzelfde doen als mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mooi dat je ouders bijdragen TS, ik zou dat later ook doen voor mijn kinderen als ze een paard willen! _sharonnn schreef:Ik had gewild dat mn ouders dat deden![]()
Ik heb alles zelf betaald, 5 jaar lang, eigenlijk was het gewoon zwaar onverantwoord, maar goed als je 16 bent zie je alleen maar de mooie en leuke dingen. Nu ben ik sinds 2 jaar “paardloos” en dat zal de komende 2 jaar ook nog wel zo zijnmooi dat je ouders bijdragen TS, ik zou dat later ook doen voor mijn kinderen als ze een paard willen!
kwita schreef:_sharonnn schreef:Ik had gewild dat mn ouders dat deden![]()
Ik heb alles zelf betaald, 5 jaar lang, eigenlijk was het gewoon zwaar onverantwoord, maar goed als je 16 bent zie je alleen maar de mooie en leuke dingen. Nu ben ik sinds 2 jaar “paardloos” en dat zal de komende 2 jaar ook nog wel zo zijnmooi dat je ouders bijdragen TS, ik zou dat later ook doen voor mijn kinderen als ze een paard willen!
zeker, maar dat moet natuurlijk wel gaan financieel gezien!.
Ik heb echt altijd alles zelf betaald omdat mijn ouders het ook niet breed hadden!
Het enige wat mijn vader voor mij doet is trailerchauffeur spelen omdat ik zelf nog geen E rijbewijs heb. Verder betaal ik letterlijk alles zelf, van aanschaf tot dierenartskosten en alle andere maandelijkse dingen. Mocht het ooit echt zo ver komen dat ik het zelf niet meer kan bekostigen, dan zijn mijn ouders wel bereid bij te springen waar nodig. Maar in principe is het dus mijn paard, mijn geld, mijn verantwoordelijkheid.
Ik ben overigens 22 en heb mijn paard gekocht toen ik 20 was volgens mij. 
twenter , in januari 2017 gekocht) dierenarts, spullen (bijna alles had ik al )