Twee prachtige jaren met Donner!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

veertje99

Twee prachtige jaren met Donner!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-17 11:28

Wat kan de tijd snel gaan! Eind deze maand ben ik al weer 2 jaar samen met Donner. Veel ups en downs, maar uit de downs komen we altijd weer sterker al heeft dat soms eventjes tijd nodig. Dit jaar is er enorm veel gebeurt, veel wedstrijden gereden, getraind, voor het eerst sinds een jaar weer eens naar buiten toe gegaan, voor het eerst op neckrope gereden en ik heb vooral genoten.
Alvast sorry voor dit lange topic, maar ik ben zo ontzettend trots op onze vooruit gang!

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1908082 Dit was ons vorig topic.

Januari
Januari begon voor ons enorm goed. Ondanks dat de weide erg slecht was wou ik toch nog even wat foto’s maken en heb ik voor het eerst eventjes een paar kleine drafpassen zonder zadel gereden. Wat was ik trots! Verder hebben we nog gewoon lekker rustig aan doorgetraind, we hebben nog een wedstrijd gehad (zonder winst helaas). Maar verder een erg fijne maand
Afbeelding

Februari
Deze maand begonnen we met een prive les. Even om alles op een rijtje te krijgen voor een andere wedstrijd die we die maand hadden. De wedstrijd ging erg goed deze maand, we waren eerste geworden met 209(!) punten in de B. Verder hebben we lekker getraind en niet heel veel bijzonders gedaan https://imgur.com/a/lpIMj
Afbeelding

Maart
Deze maand ook weer heerlijk getraind en weer een wedstrijdje mee gepakt. Dit ging erg goed, we werden 1e met 201,5 punten en 3e met 198 punten. Daarnaast hebben we eens een sprongetje mee gepakt, lekker verder getraind en had Donner van mij een nieuw setje gekregen
Afbeelding
https://imgur.com/Jqs4dgT

April
Ook deze maand lekker getraind, geen officiele wedstrijden gereden maar wel een clubwedstrijd waarbij we 194 punten hadden gereden. Verder is een vriendin mee geweest om foto’s te maken waar ik nog steeds van geniet! Deze foto heb ik nu ook in een fotolijstje staan
Afbeelding
https://imgur.com/VBcabDO

Mei
In deze maand was iemand anders mee geweest naar stal toe en hebben we voor het eerst op neckrope gereden. Het ging niet helemaal perfect, maar wat was ik trots! Nooit bedacht dat ik dit zou kunnen doen met hem. Verder hebben we in deze maand wedstrijden gereden waarbij we een 1e en 4e plaats mee naar huis hadden genomen met 200 en 203 punten.
Afbeelding
https://imgur.com/a/7jvxz

Juni
Deze maand een rustige maand gehad. We hebben nog weer een wedstrijdje gereden, hierbij nog weer een 4e plaats mee naar huis genomen ondanks dat de punten erg tegen vielen die dag. Verder zijn we bezig geweest met balkjes draven en hebben we nog weer een prive lesje gehad.
Afbeelding

Juli
Deze maand is een vriendin mee geweest om op Donner te rijden. Zij heeft hem verder af en toe getraind toen ik eind die maand op vakantie ging. Verder hebben we nog een sprongetje gemaakt en lekker genoten van het heerlijke weer en heeft hij niet veel hoeven te doen die maand. Nog lekker aan de longeerlijn gelopen om toch even in beweging te blijven en even geen dressuur te hoeven doen.
Afbeelding

Augustus
Deze maand hebben we het trainen weer lekker rustig aan opgepakt. Ik was weer thuis van vakantie en toen was een vriendin mee geweest om foto’s te maken. Een aantal rij foto’s en blackphoto’s. Jammer genoeg had ik de camera op de verkeerde instelling laten staan en waren de rij foto’s niet echt gelukt. Daarnaast hebben we nog weer een wedstrijdje gereden en dat werd beloond met een 3e plaats.
Afbeelding
Afbeelding

September
In deze maand hebben we de trainingen weer meer opgepakt, de lessen gingen weer door en we hebben weer een wedstrijdje gereden. Dit was onze laatste B wedstrijd. Eigenlijk hadden we er nog 2 in de planning staan, maar die gingen beiden niet door. De laatste B wedstrijd had ik top afgesloten. Ik had heerlijk gereden en Donner deed het keurig. De eerste proef waren we dan ook 3e met 202 punten, waarbij we voor het eerst ook een 9 hebben gereden in de proef. De B hadden we nu dan ook afgesloten met 21 winstpunten.Ook hebben we eind van die maand ons L1 debuut gehad en wat voor 1! We moesten in de stromende regen rijden, de eerste proef was de bak goed te doen en hadden we 1 winstpunt mee naar huis genomen, de tweede proef was letterlijk een aqua training en daar hebben we zelfs een 3e plaats behaald met 198 punten! Dat betekende dat we met ons L1 debuut al meteen 3 winstpunten mee namen.
Afbeelding
Afbeelding
https://imgur.com/a/6M60A

Oktober
In oktober zijn we voor het eerst weer eens naar buiten gegaan na een jaar. Hier is al eens een topic van geweest. Ik was enorm trots op Donner dat hij zich zo keurig heeft gedragen. Ook hebben we hier onze 2e L1 wedstrijd gehad waarbij we toch weer 1 winstpunt mee naar huis hadden genomen.
Afbeelding
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1932068

November
Deze maand hadden we een rustige maand. We zijn nog weer op wedstrijd geweest waarbij we weer 2 winstpunten hadden behaald. Hiermee hadden we ons pony jaar afgesloten aangezien in december geen wedstrijden waren wat we konden redden. We hadden L1+6 en hiermee gaan we in januari bij de paarden starten.
Afbeelding

December
Tot nu toe is deze maand erg rustig, we kunnen niet heel veel trainen vanwege het slechte weer. Wel heb ik nog wat foto’s kunnen maken van de pony’s. Verder gaan we deze maand lekker rustig aan trainen voor de wedstrijden in januari. Ik hoop deze maand nog weer eens wat sprongetjes mee te kunnen pakken en het jaar weer goed af te sluiten!
Afbeelding

Ik hoop in ons derde jaar weer lekker te kunnen genieten, nieuwe dingen uit te proberen en weer veel kilometers te maken in de wedstrijden.
Laatst bijgewerkt door veertje99 op 13-12-17 11:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Eztelly

Re: Twee prachtige jaren met Donner!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:30

Wauw wat zijn jullie een super combinatie! Ik vind jullie echt bij elkaar passen :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:31

Wat een super knap paardjee!! <3 <3

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-17 11:51

Enorm bedankt! :D

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:54

Wat een suuuuper gave knol zeg! Heel erg veel succes bij de paarden! :D

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-17 17:37

Oeps lees het nu pas haha. Enorm bedankt, hij is zeker gaaf! We gaan ons best doen bij de paarden :D