Ze is namelijk 3e geworden met als positief commentaar dat ze erg netjes zit (en daar ben ik het mee eens) en dat ze een hele leuke combinatie is met het paard (en ook daar ben ik het mee eens).
Mijn moeder rijd voornamelijk op Spekkie. Spekkie heeft ooit ZZ-licht gelopen met de eigenaar en is daarna in bruikleen op de manege gekomen. Spekkie is echt super braaf en zal nooit geen stap verkeerd zetten. Ze is echt super leuk

Ik ben sinds kort begonnen met vloggen en heb laatst een filmpje gemaakt over mijn moeder. We gaan op buitenrit met een groepje om lekker te genieten van de mooie omgeving van Bussum/Laren.
En als extratje de proef die afgelopen zondag gereden is.
De proefjes worden in paartjes gereden. waarbij halverwegen de kopruiters wisselen. Zo krijgt een ieder de kans te laten zien wat ze kunnen. Mijn moeder had al in geen weken meer gedraaft, dus dat zij nu opeens tijdens de proef toch dat stukje draf meepakte was een complete verrassing. Ook voor haar
Bij de 2e keer aandraven zie je haar glunderen van trots. Heerlijk om te zien dat mijn moeder zo veel plezier heeft in het rijden.Peelie @ [ITP] Na 25 jaar weer op het paard, mijn moeder na NAH!
Het topic een jaar geleden.
Laten jullie een reactie achter? En een duimpje omhoog voor mijn moeder die het zo goed doet!!!!
.