Hoevaak er al afgevallen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:27

gewoon te vaak!!!
ontelbaar keer van men verzorgshetje, paar keer van een manegepony, en van mijn eigen pony ben ik nu 5 keer afgevallen in 4 maand Bloos! haha maar dat komt eigenlijk alleen door mijzelf hoor Tong uitsteken

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:36

Ik ben maar 1 keer van het paard af gevallen. Maar ben wel mét mijn pony gevallen. Ze let vaak totaal niet op waar ze loopt, waarschijnlijk omdat ze de helft niet ziet (ze is blind aan haar ene oog) . Met Tweet ben ik wel een keer of 6/7 gevallen, nóg niets ernstigs gebeurt gelukkig. Het enige wat zij eraan over houdt is een schram en dat is dan echt alles. GELUKKIG!!!

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:14

op de manege ben ik er nog nooit afgevallen, dat is ook wel logsch, op de manege val je er niet zo heel erg snel af, tenminste niet op een manege paard, jah ik weet wel dat er altijd uitzonderingen zijn , meestal val je er pas af al rij je echt vaak. het spreekwoord zegt dan ook: als je er nog nooit bent afgevallen ben je geen goeie ruiter, want vallen hoort erbij!! *LOL* ik weet echt mn god niet hoe vaak ik er ben afgevallen!!! Verward ik hou dat niet bij hoor !!! want ik ben er al zo vaak van afgevallen, dat ik het niet bij hou, wrom zou ik, maar okee.....
ik hou op! doeiiiii OK dan!

Sheilalover

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:08

Ehm geen flauw idee Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:13

in 9 jaar tijd ongeveer 5 keer gevallen.
allemaal maar heel zacht gelukkig.
Ik ben nu al heel lang niet meer gevallen. oowja wel laatste keer was van een manege pony die weigerde mer springen Haha!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:21

Ik rij nu bijna 10 jaar enne effe tellen hoor.......volgens mij 7 keer maar dit is niet alleen vallen maar ook erafspringen(dat deed ik eerst altijd als ik zag dat er wat ging gebeuren hihiwas k n jaar of 12 denk haha) Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 18:06

in de 11 jaar dat ik rij....uhm 2x op de manege's (1x omdat het paard zelf ook viel, de andere keer omdat ie een slidingstop maakte)
thuis ben ik zo vaak van Belle afgevallen...hou ik niet meer bij, ik reed altijd op haar zonder zadel en hoofdstel...lekker wild, springen rennen je weet wel! Van Apollon ben ik volgens mij maar 2 of 3x afgevallen (1x bewusteloos....ik kwam met m;n kop tegen een paal...auw Lachen )

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 18:38

ikke rijd 3 jaar en ik ben 2x van manege ponie afgevallen en 14x in totaal dan is het voor iemand gek dat hij/zij in een week 3 afvalt maar bij mij was het zo dat ik in 1 dag van me vriendin haar verzorg shet 7x afviel Bloos! Bloos! Bloos!

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 18:55

ik ben eigenlijk ook nog niet zo erg veel gevallen
ik heb leren rijden op een oude ?volbloed? en ben één keer recht op m'n arm gevallen
verder al eens als ik een minisprongetje maakte
maar niet meer dan 10 keer denk ik
(ik rijd 4 jaar)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:45

Nou, toen ik nog engels reed, lag ik er zo geregeld af...
Ik wilde altijd op de vervelendste paarden, kijken of ik kon blijven zitten...
En heel vaak dus niet Haha!
heb dus al mn pols gebroken met het springen, zij stopte, ik ging er over
heen Haha!, mn neus gebroken, dat paard klapte ineens tegen mn neus aan..
M<aarja, steeds weer op die etters Haha!

Bij het western rijden, ben ik er lekker nog nooit afgevallen... Lachen

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:41

Ik ben nu zo'n minstens 25 keer van een paard afgevallen Tong uitsteken
Waaronder minstens 7 keer van mijn huidige pony en ook zo'n 7 keer van mijn vorige verzorgpony. Maar gelukkig nog nooit wat ernstigs aan over gehouden Haha!

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:42

Ik ben er 5/6 keer afvallen toen ik zonder zadel reed. Misschien wel vaker maar deze keren kan ik me nog herinneren. En 1 x tijdens een buitenrit...Pony rende zelf terug naar de wei Bloos! En 1 keer samen met pony..Die op mij viel Scheve mond

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:56

Ik zou het echt niet meer weten, ik denk een stuk of 10 keer zeker, 1 x met een hersenschudding als gevolg.. Van mijn eigen paardje denk ik 4 keer, laatste x ruim 1.5 jaar geleden tijdens een buitenrit dus even afkloppen!

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:49

ik de laatste 3 jaar er niet meer van een paard gevallen..
daarvoor wel een paar keer maar ik zou niet meer weten hoevaak..

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:24

ik weet niet precies hoeveel keer ik eraf ben gevallen..maar ik gok zo rond de 10x in 11 jaar Tong uitsteken

de eerste keer dat ik viel brak ik mijn sleutelbeen Scheve mond , daarna was ik heel bang geworden om te vallen en ben ik ook jaren niet gevallen, terwijl ik toch steeds op de vervelendste paarden reed van de manege Verward
Tot ik een keer met Tinker in de 20x60 bak wilde rijden (ik moest en zou daar een keer rijden Haha! ) maar die stomme knol vond dat natuurlijk eng en al voor we die bak in waren begon hij met echt enorm hoge rare bokkesprongen te maken (en echte bokkesprongen, hoog de lucht in springen en dan in de lucht een draai maken) na een paar minuten ben je dat toch wel zat Tong uitsteken dus viel ik, toch maar naar de normale bak, maar hij bleef debiel doen dus viel ik weer *LOL*

verder nog een keer van een shetlander gevallen in de brandnetels (waar ik stiekem op ging rijden Bloos! )
van een andere bonte manegepony (die was ook ineens helemaal geflipt Verward helemaal raar bokken en scheten laten ineens Nagelbijten / Gniffelen , tsja...toen werd ik eraf geslingerd)
een keer gevallen van de pony van een vriendin waar we samen op gingen zitten, wij gingen de hoek om de pony rechtdoor *LOL*

nog een paar grappige keren van tinker:
met mijn gezicht in de modder Haha! (mijn cap viel af bovenop mijn neus -> gekneusd Scheve mond )
en ik wilde opstappen vanaf het hek zonder zadel..ik mijn been over zijn rug zet af om erop te springen doettie ineens een stap opzij...ja, dan lig je ook op de grond Tong uitsteken

dus deze keren + nog een aantal keer van Tinker gevallen Haha!

lies

Berichten: 9631
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:41

Van Bruun nog nooit *klopt op hout
Van mijn eerste paard wel 1 keer behoorlijk op mijn rug terecht gekomen, ik heb toen 6 weken plat gelegen, met slaappillen moest ik in bed blijven. Verder gelukkig nooit iets ernstigs meegemaakt.

Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:40

Heeeeel erg vaak, maar gelukkig nog nooit ongelukkig gevallen dus nog nooit pijn gehad. Ik vind het altijd wel grappig

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:24

Hahaa, ik afgelopen weekend nog, 2 keer achter elkaar. OK dan! OK dan! het was op de manege en daar gingen we balkjes lopen. Toen ik op de balkjes afliep dacht het paard van: daar ga ik niet overheen en toen kwam er een noodstop en een sprong naar links terwijl ik rechtdoor wilde. ik maakte toen een koprol, geloof ik in de lucht en kwam toen op mijn knieen en schenen terecht. Ik was wel geschrokken maar het deed gelukkig geen pijn. haha. daarna nog een noodstop en toen lag ik op de hals van het paard met mijn linkervoet nog in de beugen, die heb ik toen uitgeschopt en heb me er toen vanaf laten glijden. Dus niet echt gevallen maar het zag er wel stom uit allemaal.

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:36

van Lefesha eerste pony... 4 keer.. en van Sheronit pony die ik nu heb 12 keer en toen ik op de mange reed .... 5 keer of zow op manege pony? kweet nie precies

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:25

Ik ben in 5 jaar 31 keer gevallen. 1 keer van een manegepony en de rest allemaal van mijn eigen pony.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:26

pff....gaan jullie dat allemaal tellen? Nou daar heb ik nou niet echt behoefte aan geloof, mijn pony flikte het vroeger altijd om zelf ook om te vallen dus dan blijf je er lastig op zitten!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:32

Vaak genoeg Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:53

Euhm ik ben in de anderhalf jaar tijd maar 1x van hem afgevallen. Wel flink met als gevolg een op hol geslagen knol langs de autoweg en ik die beetje beduusd in het weiland zat. Ben er met een hersenpudding en flink last van mijn rug/nek afgekomen. Was best eng want toen we weer op stal waren kon ik me niet herrineren wat ik een minuut geleden had gedaan...

Maar alles is goed gekomen, ben er alleen nog niet achter waarom hij ineens begon te bokken en te stijgeren. Denk dat ie nijdig was omdat ie niet volluit mocht gaan....

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:43

Haha!
Ik ben er echt al heeeeel vaak vanaf gevallen..
Toen ik begon met rijden ging ik shetlanders inrijden Verward
Ik ben er toen echt heel veel vanaf gevallen..
toen kreeg ik een welshje..genaamt nikita..
hij was echt heel ontdeugend dat weet ik nog wel..
ik viel er echt iedere dag vanaf m'n moeder zij van kun je er niet beter meej stoppen..
maar nee ik vond het een kei leuke pony..en bleef hem doen ik heb hem zo ong. 1 jaar gedaan maar ik werd er te groot voor vond de eigenaar
toen kreeg ik een nieuw welshje aangeboden en ook die ging ik verzorgen alleen k moest em nog wel ff inrijden Tong uitsteken
dat deed ik met plezier maar daar ging ik iedere keer k vond het wel grappig en k viel op een hindernis,een hondenhok en in de prikkeldraad maar ik ging door..
toen was die eenmaal goed ingereden en toen gingen die mensen hem ineens verkopen Verward
Ik vond het niet heel erg alleen hij werd naar spanje verkocht dat vond ik minder maar daar had ik toch niks over te zeggen..
na die pony ben ik een aantal pony's tegelijk gaan doen overal..
daar ben ik mee gestopt..
Toen kreeg ik quinty een grote d-er die was kei leuk alleen echt super snel je kon hem niet houden..
hij was drachtig en had een veulentje ondertussen hij werd naar maanden steeds sneller..
ik was op ponykamp en toen heb ik mijn eigen voorgenomen om er mee te stoppen..
Toen ben ik op de manege weer gaan rijden en k kreeg toen een hele oude verzorgpaard..
Akizan heette hij hij stond op manege ars-longa en ik heb hem ong. anderhalf jaar gedaan
Ik had een vriendin en die had pony's op de wei staan en daar stond van iemand een pony egt te verrotten op de wei ik heb daarvoor de dierenbescherming gebeld daarna ging ik hem verzorgen en mocht er op gaan rijden ik heb haar ook eerlijk verteld dat ik degene was die de dierenbescherming belde..
maarja zo erg vond ze het niet ze vond dat ik wel gelijk had..
toen ging hij naar de manege waar akizan stond..
dus kon k akizan ook blijven doen
Na een tijdje liet ze er allemaal andere op rijden dus ben ik er mee gestopt want ik betaalde de helft van de stalling mee en dat doe ik niet voor iemand anders..
Met akizan ben ik ook gestopt allebij hebben ze nu een andere verzorgster Haha! Tong uitsteken
Ondertussen heb ik kamilla ik ben er egt super blij mee!!
ze is snel maar het is een goede pony ze heeft zz gelopen..
*LOL*
nou dat was het wel van kamilla ben ik nog niet afgevallen maar van bijna alle andere wel minstens 1 keer

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:49

phoeh...ik ben er ook best vaak afgevallen..maak ik me nie druk om...
heb vaak rar dingen gedaan..jah dan WIL je wel vallen..