Denise_Storm schreef:Wauw, heel mooi! En wat een blije paarden

Ja, als zij buiten komen 's morgens en er ligt sneeuw zijn ze minstens zo blij als wanneer ik uit mn bed kom en sneeuw zie liggen.
Eerste half uur wordt dan ook besteed aan sneeuw bad nemen.
flitzz schreef:Mooie foto's!! Zo te zien hebben ze van hun "sneeuw bad" genoten..
Dank je! En dat hebben ze zeker!
UMayDream schreef:Wat een heerlijke plaatjes!

Ik krijg spontaan zin in een dik pak sneeuw

Jij niet alleen
Morgen gaat het als het goed is weer sneeuwen, kijk er nu al naar uit.
JewEmm schreef:Quir schreef:
Haha, ja, dat is de enige manier hoe ik die foto ook nu nog zie...
Maar wat heerlijk zo veel sneeuw!!!
Haha erg he. Maar ik kan hardop zeggen dat dat echt niet gebeurd is 
Ja echt genieten als er veel sneeuw ligt!! Paarden denken daar net zo over. Als dan ook nog de zon schijnt, kan ik ze ergens achteraan uit de wei gaan plukken aan het einde van de dag. Zelfs als het al lang pikkedonker is...
Benoite schreef:Hihi dat neusje op de laatste foto!

fotomodel hoor!
Haha schattig he! Dat doet ze altijd als ze enthousiast en/of blij is, zo grappig gezicht. Een echte duckface.
midori schreef:Zo mooi!! ik heb ook 6 jaar lang in Zweden gewoond, mijn ouders wonen er nog steeds. Mis zweden niet echt maar de sneeuw wel.. Waar woon je ongeveer? Wij wonen in Gävleborg en daar ligt nog wel sneeuw!! Ga 23 December naar huis dus dan kan ik ook weer lekker sneeuw pret hebben!
Wij zitten iets zuidelijker, km of 200/300 maar haha. In Örebro län. Net in het sneeuw zekere gebied. Mijn ouders zitten een km of 100 noordelijker en zij hebben ook nog steeds een berg sneeuw. Dus had zelf al besloten dat we maar moeten verhuizen naar op zijn minst Lapland.
Maar leuk dat je ook in Zweden gewoond hebt! Waarom ben je weg gegaan?